ارسال به دیگران پرینت

ترامپ | وسایل ترامپ در کاخ سفید

شکایت بایدن از ترامپ | وسایل جامانده ات در کاخ سفید آزارم میدهد!

«کریس ویپل»، نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی کتابی در دست چاپ دارد که نشان می‌دهد، میراث باقی‌مانده دونالد ترامپ در کاخ سفید از جمله یک شبیه‌ساز گلف ۵۰ هزار دلاری و یک صفحه نمایش بزرگ، جو بایدن را عصبانی می‌کرده است.

شکایت بایدن از ترامپ | وسایل جامانده ات در کاخ سفید آزارم میدهد!

 وسایل ترامپ در کاخ سفید

به نوشته روزنامه دیلی میل، کتاب در دست چاپ کریس ویپل تحت عنوان "نبرد زندگی او: داخل کاخ سفید جو بایدن" نشان می‌دهد که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا از زیر سوال بردن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پا پس نخواهد کشید و گویا این موضوع صرفا به سیاست‌های ترامپ مربوط نمی‌شود.

سوتی جدید بایدن مقابل زلنسکی | بایدن باز هم مردم اوکراین و ایران را قاطی کرد + ویدئو

دونالد ترامپ پیش از آنکه کاخ سفید را ترک کند، در سال ۲۰۱۹ یک شبیه‌ساز گلف را در این کاخ نصب و خودش پول آن را پرداخت کرد.

این دستگاه شبیه‌ساز به او این امکان را می‌داد تا در مواقعی که نمی‌توانست به عمارت مارالاگو فلوریدا برود، به صورت مجازی از کاخ سفید در هر زمین گلفی از جهان که بخواهد، تنها با پرتاب توپ به سمت ویدئو نمایشگر، گلف بازی کند.

طبق کتاب ویپل، جو بایدن احتمالا هرگز از این شبیه‌ساز استفاده نکرده است زیرا او "هیچ علاقه‌ای" به استفاده کردن از هر آن‌چیزی که ترامپ وارد کاخ سفید کرده، ندارد.

این کتاب کریس ویپل همچنین به تصمیم بایدن مبنی بر خروج آمریکا از افغانستان و پیامدهای آن می‌پردازد. در این خصوص، جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید در این کتاب ویپل به مسئله خروج آمریکا از افغانستان و کشته شدن ۱۳ تن از نظامیان آمریکا طی حمله تروریستی در خارج از فرودگاه کابل اشاره کرده است. وی به نویسنده گفت: «طی چند روز پس از حادثه، بایدن ناراحتی عمیق و سردرگمی را تجربه کرد.»

اعتراف ترسناک جو بایدن | او با دانشمندان مرده حرف میزند! + ویدئو

اظهارات چندین تن از مقامات دولتی در این کتاب ثبت شده است؛ کتابی که قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه منتشر شود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه