ارسال به دیگران پرینت

صدام حسین | دختر صدام حسین

اولین تصویر از دختر صدام حسین پس از سالها! | دختر دیکتاتور عراقی, پیام صادر کرد

به تازگی دختر صدام حسین، رغد صدام با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد.برای اطلاع از پیام دختر صدام حسین باما در ادامه این خبر همراه باشید.

اولین تصویر از دختر صدام حسین پس از سالها! | دختر دیکتاتور عراقی, پیام صادر کرد

پیام دختر صدام حسین

به تازگی دختر صدام حسین، رغد صدام با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد.برای اطلاع از پیام دختر صدام حسین باما در ادامه این خبر همراه باشید.

رغد صدام، دختر صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، روز سه‌شنبه این هفته و همزمان با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان عربی، رغد صدام در پیام صوتی خود که در حساب توئیتر منتشر کرد، گفت: عزیزان! این روزها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

چرا رامسفلد در سال ۶۱ به سراغ صدام رفت؟ | روایتی از گفت و شنود با دیکتاتور عراق درمورد ایران

او با خواندن آیاتی از قرآن به پایدار نبودن ظلم و نابودی قوم ظالمین اشاره کردو  گفت به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد. رغد دیدارهایی بارهبران ونمایندگان کشورهای عربی داشته است.

وی ادامه داد: صدای پر از عشق شما به ما کمک می کند تا بر شرایط استثنایی که در آن قرار داریم غلبه کنیم، بنابراین به شما یادآوری می کنم که اجازه ندهید نزاع و نفرت شما را از بین ببرد.

رغد از عراقی ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.

دختر رئیس جمهور فقید همچنین از جهانیان خواست تا برای روح پدرش و جان باختگان عراق یک دقیقه در سوگ بایستند و گفتند: بیایید همه ما در همه کشورهای جهان یک دقیقه عزاداری کنیم.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • احمد ارسالی در

      برو خوب شو
      احتمالا قرص رو نشسته خوردی
      اش....ل

    • حمیدرضاآقایی ارسالی در

      باسلام عالیه ازخبرهاواتفاقات روزمره جهان اگاهی داری بالین برنامه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه