ارسال به دیگران پرینت

سریال پایتخت | بازگشت سارا و نیکا به سریال پایتخت

بازگشت جنجالی سارا و نیکا به سریال پایتخت | چیشد که برگشتن؟

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت خبرهای امیدوارکننده ای از ساخت سریال جدید داد ولی حضو.ر یا عدم حضور سا و نیکا مشخص نیست.

بازگشت جنجالی سارا و نیکا به سریال پایتخت | چیشد که برگشتن؟

بازگشت سارا و نیکا به سریال پایتخت

پایتخت یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که تابحال شش فصل از آن به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده است.تابحال خبرهای ضد و نقیضی درباره ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شده است و سیروس مقدم کارگردان این سریال در جدیدترین گفتگویش اشاره جدی به ساخت سری جدیدی از این سریال و حضور سا را و نیکا نکرده است.

سریال پایتخت روایتگر داستان هایی از یک خانواده مازندرانی است که اولین فصل آن در نوروز 1390 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازیگرانی چون محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر،   نسرین نصرتی  ،   هومن حاجی‌ عبداللهی  ،   سارا و نیکا   فرقانی، علیرضا خمسه، بهرام افشاری، مهران احمدی، مصطفی و مجتبی بلال حبشی، سلمان خطی و... شخصیت های اصلی قصه سریال پایتخت را تشکیل می دادند.

دوقلوهای پرحاشیه به عرصه بازیگری بازگشتند | خبر بازی سارا و نیکا در فیلمی جدید!

برخی گمانه زنی ها درباره بازگشت سارا و نیکا وجود دارد که با توجه به حاشیه ای این دختران دوقلو بعید به نظر می رسد ! و به نظر می رسد مانند سریال نجلا بازیگران این 2 نقش تغییر کنند یا کلا حذف شوند !

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه