ارسال به دیگران پرینت

علی دایی | دختر و همسر علی دایی | سفر دختر و همسر علی دایی

علت ممانعت نسبت به خروج دختر و همسر علی دایی توسط قوه‌قضاییه اعلام شد

مرکز رسانه قوه‌قضاییه با اعلام علت ممانعت نسبت به خروج دختر و همسر علی دایی از کشور خبر داد که ادعای بازداشت دختر و همسر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آنها از کشور ممانعت شده است.برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

علت ممانعت نسبت به خروج دختر و همسر علی دایی توسط قوه‌قضاییه اعلام شد

  علت ممانعت نسبت به خروج دختر و همسر علی دایی

مرکز رسانه قوه‌قضاییه با اعلام  علت ممانعت نسبت به خروج دختر و همسر علی دایی از کشور خبر داد که ادعای بازداشت دختر و همسر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آنها از کشور ممانعت شده است.برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.

در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها حاکی از آن است در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند.

بر همین اساس، پس از اطلاع نهادهای مربوطه از پرواز حامل همسر علی دایی، با هماهنگی صورت گرفته پرواز یادشده در فرودگاه کیش فرود آمده و همسر و دختر علی دایی از هواپیما خارج شده‌اند.

براساس این گزارش، ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آنها از کشور ممانعت شده است.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مافیا رو سفید شد !! چون حتی تو قانون مافیا کاری به خانواده ی مردم ندارند .!؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه