ارسال به دیگران پرینت

رونالدو | هدیه کریسمسی رونالدو

هدیه کریسمسی 15 میلیارد تومنی جورجینا برای رونالدو | عجب سوپرایزی بود! + عکس

همسر کریستیانو رونالدو اخیرا تصاویری از کادوهایی که اعضای خانواده به هم داده اند در کنار درخت کریسمس منتشر کرده بود و حالا به نظر می رسد که ستاره سابق منچستریونایتد یک کادوی شگفت انگیز از جورجینا گرفته است.

هدیه کریسمسی 15 میلیارد تومنی جورجینا برای رونالدو | عجب سوپرایزی بود! + عکس

هدیه کریسمسی رونالدو

عید کریسمس و  آغاز سال نوی میلادی فرصت خوبی است تا ستارگان فوتبال دنیا به نزدیکانشان هدیه بدهند یا از انها هدیه بگیرند و کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از متمول ترین زوج های فوتبال دنیا هستند هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 همسر کریستیانو رونالدو اخیرا تصاویری از کادوهایی که اعضای خانواده به هم داده اند در کنار درخت کریسمس منتشر کرده بود و حالا به نظر می رسد که ستاره سابق منچستریونایتد یک کادوی شگفت انگیز از جورجینا گرفته است. کریستیانو تصویری از این کادو منتشر کرده و خطاب به جورجینا نوشته است:"ممنون عشق من."

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود با بیش از 523 میلیون دنبال کننده تصویری از آخرین هدیه ای که از جورجینا گرفته، منتشر کرده است: یک رولز رویس که با یک روبان قرمز تزیین شده است. بدین ترتیب این خودروی گرانقیمت به کلکسیون خودروهای پرشمار ستاره پرتغالی نظیر بوگاتی و بنز اضافه خواهد شد. 

ستاره پرتغالی تصویری از خودروی "رولز رویس داون 2022" منتشر کرده است که خودش در کنار جورجینا در خودرو حضور دارد. این خودرو به رنگ سفید و نقره ایست که سقف متحرک آن در زمان 22 ثانیه قابل برداشته شدن است. درون این خودرو به رنگ سفید است و مانیتور 10.5 اینچی و ده ها ویژگی دیگر در این خودرو وجود دارند. این خودرو می تواند در 4.9 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد و ارزش آن در حال حاضر 335.555 یورو است که البته با امکانات ویژه این قیمت قابل افزایش است.

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه