ارسال به دیگران پرینت

برزیل

آماده باش برزیل برای تشییع جنازه پله | آخرین وضعیت اسطوره فوتبال جهان + عکس

اسطوره فوتبال برزیل روزهای آخر زندگی اش را طی می کند و این موضوع حواشی زیادی به همراه داشته است.

آماده باش برزیل برای تشییع جنازه پله | آخرین وضعیت اسطوره فوتبال جهان + عکس

متأسفانه، ما در آخرین لحظات نبرد پله با سرطان زندگی می کنیم و خانواده‌اش تمام تلاش خود را می کنند تا او احساس راحتی کند. جمعه گذشته، دخترش تعداد زیادی ویدئو و تصویر منتشر کرد که بخشی از یک واقعیت وحشتناک غم انگیز را برای پادشاه فوتبال ترسیم می کرد.  

او سعی می کرد از آخرین لحظاتی که پدرش در این سیاره می گذراند لذت ببرد. اما پست روز شنبه برای همه هوادارانی که برای زنده ماندن پله دعا می کنند بسیار نگران کننده تر بوده است. به صراحت بگوییم، پله توقع زیادی از زنده ماندن در این نبرد علیه سرطان ندارد.

در این ویدئو، اسطوره برزیلی به همراه خانواده‌اش نشان داده می‌شود که فردی از طریق گوشی با او صحبت می‌کند. مشکل این است که به نظر نمی رسد که ‌پله کاملاً از اتفاقات رخ داده آگاه باشد. ما نمی دانیم که آیا این اثر دارویی است که مصرف می کند یا اینکه او در نوعی بی‌هوشی است.

متاسفانه انتظار می رود پله همچنان کریسمس را در مرکز پزشکی آلبرت انیشتین سائوپائولو بگذراند، اما اعضای خانواده او می دانند که اینبار وضعیت برای او وخیم است. از زمانی که پله به سرطان مبتلا شد، سعی کرده برای زندگی خود بجنگد، اما سن بالای او نیز عامل مهمی در اینجاست.

1785105

در 48 ساعت گذشته، شخصیت های مختلف فوتبالی بوده‌اند که پیام های حمایتی خود را برای پله ارسال کرده اند. سایر فوتبالیست های برزیلی نیز مانند نیمار برای بت خود پیام می فرستند. پیام رسانه های اجتماعی زیادی از سراسر جهان وجود دارد. تمام دنیای فوتبال نگران وضعیت سلامتی پله است. با این حال، همه ما می دانیم که وضعیت مطلوب نیست و هر اتفاقی ممکن است در عرض چند ساعت رخ دهد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر لحظه‌ای باشیم و احساس قدردانی کنیم که در دوره‌ای زندگی کردیم که پله سال‌ها زنده بود.

ادینهو، پسر پله، در حال حاضر به همراه پدرش در بیمارستان است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، او می‌تواند مطمئن باشد که تمام دنیا او را دوست دارند و میراث او تا پایان دنیا ادامه خواهد داشت. برای بسیاری از مردم جهان، پله برای همیشه بهترین فوتبالیست دنیا است. به خصوص برای نسل های قدیمی که هم او را دیده اند و هم همه اسطوره های دیگر فوتبال را که بعد از او آمده اند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه