ارسال به دیگران پرینت

خیانت | خیانت در رابطه | افرادی که خیانت میکنند

این افراد قطعاً توی رابطه بهت خیانت می‌کنند! | نشانه‌های عجیب افراد خائن که مطمئنم نمی‌دونستی

نشانه‌های عجیب افراد خائن که مطمئنم نمی‌دونستی با ما در ۵۵ آنلاین همراه باشید

این افراد قطعاً توی رابطه بهت خیانت می‌کنند! | نشانه‌های عجیب افراد خائن که مطمئنم نمی‌دونستی

نشانه‌های عجیب افراد خائن که مطمئنم نمی‌دونستی

با ما در ۵۵ آنلاین همراه باشید

برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید ، نمی توانید تشخیص بدهید که او به شما خیانت می کند یا نه. اگرچه به مرور زمان مشخص می شود که آن شخص خیانت کار است اما با توجه به مطالعات، افرادی که دارای شخصیت های خاصی هستند ، بیشتر از دیگران خیانت می کنند.

ما در سایت طلا این ۶ ویژگی شخصیتی را برای شما آوردیم تا راحت تر بتوانید افراد خیانتکار را تشخیص بدهید.

 

خودشیفتگی

افراد خودشیفته این ویژگی ها را دارند:

خودجوش هستند، عاشق خودشان هستند، دیگران را درک نمی کنند و با احساسات دیگران بازی می کنند.

افراد خودشیفته فقط خودشان را می بینند و هیچ گونه اهمیتی به شما یا احساسات شما نمی دهند. بعید نیست بعد از بدست آوردن شما، بدنبال یک شخص دیگر بروند.

 

حرص

احتمال خیانت در افرادی که حرص و طمع دارند ، بیشتر است. آنها همیشه مرغ همسایه را غاز می بینند بهمین خاطر برای روابط و چیزهایی که دارند ارزش قائل نیستند و دوست دارند با افراد مختلف رابطه داشته باشند.

ناامنی

 

در حالی که مقدار مشخصی از شک و حسادت معقول و سالم است ، اما افرادی که ناامنی های عمیقی دارند دردسرساز هستند. احساس ناامنی ناشی از کمبود محبت و توجه در دوران کودکی است و متأسفانه برخی از افراد دوست دارند که خیانت کنند تا این کمبودها را جبران کنند.

 

تکانشگری و پرخاشگری

 

عدم کنترل احساسات و هیجانات ، ویژگی بارز بسیاری از افراد خیانتکار است. افراد تکانشی و پرخاشگر، برای کنترل خشم و انتقام خودشان از شما، بیشتر دوست دارند خیانت کنند.

نگرش مثبت نسبت به خیانت

برخی از افراد نگرش آزادانه تری نسبت به روابط دارند. افرادی که به شما می گویند خیانت برایشان مهم نیست، قطعا افراد خیانتکاری هستند.

بیش از حد شکاک

خیلی از کسانی که خیانت می کنند، فکر میکنند دیگران هم می خواهند به آنها خیانت کنند. به عبارتی دچار توهم توطئه یا توهم خیانت می شوند. این افراد اگر به شما شک کنند، شما نمی توانید با هیچ دلیل و منطقی آنها را قانع کنید که دچار سوءتفاهم شده اند. حسادت کردن با شکاک بودن متفاوت است.

این مقاله در مورد ویژگی های شخصیتی بود که احتمال خیانت کردن در آنها بیشتر است. اگر همسر شما این ویژگی ها را ندارد، هیچ تضمینی هم وجود ندارد که او در آینده به شما خیانت نمی کند. پس مراقب باشید.

 

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه