ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | پدر مهسا امینی

پدر مهسا امینی به کنار گذاشتن اخلاق دینداری متهم شد

به تازگی معاون ریاست جمهوری درمورد حوادث اخیر کشور اطلاعاتی را ارائه داده و گفت:دشمن از قبل برنامه‌ای برای به آشوب کشاندن کشور طراحی و مهندسی کرده بود و فوت مهسا امینی انجام این عملیات را جلو انداخت.

پدر مهسا امینی به کنار گذاشتن اخلاق دینداری متهم شد

پدر مهسا امینی به کنار گذاشتن اخلاق دینداری متهم شد

به تازگی معاون ریاست جمهوری درمورد حوادث اخیر کشور اطلاعاتی را ارائه داده و گفت:دشمن از قبل برنامه‌ای برای به آشوب کشاندن کشور طراحی و مهندسی کرده بود و فوت مهسا امینی انجام این عملیات را جلو انداخت.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: برای انتقاد از حکم محاربه و اعدام محسن شکاری، برخی از این ها، آیات قرآن را هم تقطیع می‌کنند.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه حوادث اخیر فرصت خوبی برای شناخت دوست و دشمن است گفت: دشمنان از قبل برنامه‌ای برای به آشوب کشاندن کشور طراحی و مهندسی کرده و منتظر عملیات بودند اما فوت مهسا امینی عملیات آشوب دشمن را به جلو انداخت

بخشی از گفت‌وگو با قاسم جعفری، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری را در ادامه می‌خوانید:

  • حوادث اخیر اعتراض هم نیست؛ اعتراض یعنی نقد وضع موجود در سطوح مختلف بر مدار قوانین جاری؛ پس می‌ماند آشوب و اغتشاشی که شکل گرفته است. اغتشاش هم ناشی از این است که یک عده در پشت صحنه منافع‌شان اقتضا می‌کند که با استفاده از عناصر مختلف تهییج کننده مردم و ایجاد گسل‌های مختلف اجتماعی به منافع خودشان برسند. در اجتماع ما مردم روی یک سری مسائلی حساسیت بیشتری دارند، یکی بحث نوامیس است. وقتی از زن حرف می زنند یک گسل مهم شکل می گیرد. موضوع دیگر مباحث قومیتی است که در کشور ما از مسائل مهم و حساس به شما می رود و یکی دیگر از موضوعات مهم بحث مذاهب و یکی هم موضوع جوانان است. دشمن از همه این عناصر استفاده کرد. مثلاً در زاهدان بحث زنان را مطرح نمی‌کنند و در آنجا بیشتر در موضوع قومیتی و حادثه سازی استفاده می کنند.
  • این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
  • برنامه از قبل طراحی شده بود و منتظر عملیات بودند اما موضوع خانم امینی عملیات را به جلو انداخت. برخی از سلبریتی‌ها وارد میدان شدند و بیانیه‌ها و اظهارنظرهای برخی از آن‌ها در تحریک جوانان و اقدام آن‌ها در تخریب‌ها، آشوب‌ها، خسارت به اموال عمومی و شخصی و ریخته شدن خون مردم بسیار موثر بود. لذا باید دادخواست علیه آن ها تنظیم شود و باید پاسخگو باشند و خسارات را جبران کنند.
  • نشانه های واضحی وجود دارد که این حوادث از قبل طراحی و مهندسی شده است. در مورد فوتبالیستی که توئیت ها و استوری های زیادی هم منتشر می‌کرد، مشخص شد که تنها چیزی که در ایران دارد، یک موتور سیکلت وسپا است و مابقی اموال خود را از پیش فروخته است. همه این‌ها نشان می دهد که از قبل برنامه ریزی شده است. این عناصر نقشه را جوری اجرا کردند که حتی این نظریه شکل گرفت که آمدن مهسا امینی از کردستان هم برنامه ریزی شده بوده است.
  • دشمنان وارد قمار سرنوشت شدند و این قمار هست؛ نیست‌شان را رقم میزند و فکر نمی‌کردند به این مخمصه بیافتند و معتقدند اگر الان نتوانند کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره کنند، برای همیشه خاک بر سرشده‌اند. دشمنان تقریباً همه سرمایه‌های خود را سوزانده‌اند؛ مثلا هنرمندی که ۴۰ سال منافقانه در کشور رفتار می‌کرد این را برای روز مبادا ذخیره کرده بودند در حوادث اخیر رسوا شدند. دشمنان از هنرمندان و ورزشکارانی که جزو سرمایه‌هایشان به حساب می آمد، استفاده کردند و امروز دچار تشویش ذهنی شده‌اند. اشتباه فاحشی ذشمنان این است که باورشان شده این نظام مردمیت خود را از دست داده است، در حالی که اصلا اینطور نیست.
  • باید در موضوعات مختلف سعی کنیم تا روایت اول را خودمان بازگو کنیم و اجازه ندهیم ضدانقلاب و دشمنان از فضای موجود بهره برداری سیاسی کنند و با روایت دروغ فضای کشور را ملتهب کنند. در یکی از دانشگاه ها یکی از دانشجویان از من سوال کرد که چرا در چند ماه گذشته خیلی از شخصیت ها مواضع خودشان را مطرح نکردند؟ باید کسانی که اعلام موضع نکردند، هر چه سریع‌تر مواضع خود را روشن کنند.
  • برخی از اساتید در دانشگاه ها در رشته حقوق می آیند و می گویند محسن شکاری مصداق بارز ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی یعنی محاربه نیست. دلیل‌شان هم این است که درست است که قمه در دستش بوده اما قمه در غلاف بوده است. همین ها متن ظاهر قرآن را هم تفسیر به رای می‌کنند؛ در واقع برخی از این ها آیات قرآن را هم تقطیع می‌کنند.
  • نوعی از دروغ این است که مقصود گوینده طور دیگری جلوه داد. نوع دیگری از دروغ این است که حقایق تحریف شود. باید برای مخاطبان متدین و جوانان که می فهمند دروغ چه قبهی دارد، تبیین کنیم. دشمنان دروغ ترکیبی می‌گویند و طوری دروغ می گویند که راست‌نما است. طبق روایات کسی که به کار یک گروهی راضی باشد، به مثابه انجام آن کار است. اگر کسی مطلبی را بدون آن که صحت آن را بداند برای کسی ارسال کند مصداق اشاعه فحشا و دروغ است.
منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اوضاع اقتصادی مردم را روبراه کن جناب معاون وزیر. مردم هر اشوبی را خاموش می کنند. تو هیچکدوم رو. نمیکنی فقط حرف و حرف و حرف

    • ناشناس ارسالی در

      احمقانه فکر کردن این حضرات پایان ندارد لفاظی کردن بی پدری

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه