ارسال به دیگران پرینت

قیمت خودرو | خرید خودرو

قیمت خودرو سر به فلک کشید!

قیمت خودرو در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است و قیمت پراید نیز که جز ارزانترین خودروهای بازار است از این قاعده مستثنی نبوده است، در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می‌کنید.

قیمت خودرو سر به فلک کشید!

قیمت خودرو | پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب حوالی ۲۲۱ و ۲۲۸ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به معاملات دو هفته گذشته حوالی ۲۴ میلیون گران شدند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو، طی سه ماه گذشته ۳۸ میلیون گران شده است و مدل ۹۹ آن طی ۳۶ روز گذشته ۳۹ میلیون گران شده است.

قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که به معنای افزایش ۳ میلیونی طی یک روز و ۱۵ میلیونی طی ماه گذشته است. قیمت پراید ۹۹ مدل ۱۳۱ SE نیز ۲۱۹ میلیون تومان شد. این خودرو طی ۳۶ روز گذشته ۳۴ میلیون گران شده است.

پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۰ به ۲۰۷میلیون رسیده است که طی ۳۶ روز گذشته ۲۷ میلیون گران شده است.

 

منبع : فرتاک نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بد بختی اینجاست که فلک برای قیمتها بی انتهاست

    • علی اصغر قاسم پور ارسالی در

      طرح ملی مهندسی و یکدست کردن انتخابات و قوا داره ثمرات و برکاتشو به مردم عرضه می کنه!!!

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به نظر من واردات خودرو آزاد شود دوم مردم به هیچ وجه نخرند سوم قیمت تمام شده با مردم حساب کنند با همان قیمتی که تقدیم می کنند به کشورهای عقب افتاده درضمن جز اینکه اشغال دست مردم تحویل میدن ماشین وانت تویوتا یا مزدا بعد سی سال کار می کنه کدام اشغال های سایپا و ایران خودرو سه سال کار می کنه هنوز به ده هزار تا نرسیده دچار اشکال میشه نخرین

    • حامد ارسالی در

      از اینکه قیمتها از کنترل دولت خارج شده و هرروز بیشتر پیش میره یک واقعیته که داریم به چشم میبینم من خواهشم از دولت اینه که حداقل بتونن اقلام خوراکی که نیاز هرروز مردم هست رو کنترل کنن تا حداقل اقلام خوراکی گرونتر نشه امسال قیمتها ده ها بار گرانتر شده و حقوق ما کارگران هنوز همون 6 ملیون هست اونم اگه تنها بودم شاید میشد ولی ما یک خانواده هستیم که مستاجر هستیم و در این اوضاع با این حقوق دیگه اصلا نمیشه زندگی کرد خواهش خواهشن خواهشن اوضاع را از این به بعد کنترل کنید

    • کارگر ارسالی در

      همه چیز افزایش داشت فقط امسال بالای صد بار قیمتها افزایش داشت پس چرا حقوق ما کارگران زیاد نشده و چرا یارانه‌ها زیاد نشده چرا هر چی که به نفع ما کارگران هست زیاد نمیشه پس این مسولین و اونایی که از حقوق کارگران دفاع میکنند کجا هستند؟؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه