ارسال به دیگران پرینت

مسی | آرژانتین

نگرانی‌ها برطرف شد: تمرین مسی با آرژانتین + عکس

دیروز گزارش‌هایی درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی هواداران آرژانتین را به شدت نگران کرده بود ولی گزارش‌های امشب حاکی است ستاره آرژانتینی امروز در تمرین تیمش شرکت کرده است.

نگرانی‌ها برطرف شد: تمرین مسی با آرژانتین + عکس

 دیروز وقتی خبرنگاران متوجه شدند لیونل مسی در تمرین تیم ملی آرژانتین حضور ندارد شایعات درباره احتمال مصدومیت او قوت گرفت. شایعاتی که هواداران آرژانتین به هیچ وجه حاضر به پذیرفتنش نبودند.

فرانسه روز یکشنبه در حالی در فینال جام جهانی قطر در استادیوم لوسیل به میدان می‌رود که این دومین حضور پیاپی آنها در فینال جام جهانی است. اما آرژانتینی‌ها هشت سال است که در فینال تورنمنت حضور نداشته‌اند و آخرین بازی‌شان در فینال به سال 2014 برمی‌گردد. همانطور که انتظار می‌رفت در آستانه این بازی بزرگ همه نگاه‌ها به برنده هفت توپ طلا، لیونل مسی، دوخته شده است و فوتبال‌دوستان منتظرند ببیند او بالاخره تنها افتخار باقی‌مانده را به گنجینه افتخاراتش اضافه خواهد کرد؟

اما در بازی قبلی آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کرواسی برگزار شد مسی چند بار خم شده و با دستهایش ران پای چپ خود را گرفت. در تصاویر مشخص بود او از این ناحیه احساس درد می‌کند. از همان لحظات نگرانی در دل آرژانتینی‌ها و هواداران‌شان استارت خورد.

 

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه