ارسال به دیگران پرینت

قیمت مرغ | قیمت مرغ شب یلدا

قیمت مرغ شب یلدا مشخص شد!

یکی از مهم‌ترین اخبار این چند وقت را می‌توان خبر قیمت مرغ در نظر گرفت. طبق اطلاعات سازمان میادین میوه و تره بار قیمت مرغ در نزدیکی شب یلدا به ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

قیمت مرغ شب یلدا مشخص شد!

قیمت مرغ شب یلدا مشخص شد!

یکی از مهم‌ترین اخبار این چند وقت را می‌توان خبر قیمت مرغ در نظر گرفت. طبق اطلاعات سازمان میادین میوه و تره بار قیمت مرغ در نزدیکی شب یلدا به ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

هفته جاری در بخش کشاورزی با خبر " قیمت مرغ " آغاز شد. مشاهدات میدانی در ابتدای هفته حاکی از آن بود که مرغ با قیمت کیلویی۵۵ هزار تومان تا ۶۴ هزار تومان در خرده فروشی ها به فروش می رسید. رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نیز در گفت وگویی اعلام کرد که مرغ کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شود زیرا تولید و عرضه زیاد و تقاضا کم بوده است.

خبر دیگری با تیتر "خرما گران نشده" نیز در هفته جاری منتشر شد. رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت که خرما از ابتدای سال افزایشی نداشته و تنها نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

از مهم‌ترین اخبار این هفته "قیمت جدید مرغ درمیادین" بود. بنابر اعلام سازمان میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلو مرغ گرم در میادین میوه و تره بار ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

در این هفته خبر "صادرات دام به طور کامل متوقف نشده" نیز منتشر شد. مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت کسانی که میخواهند جلوی صادرات را بگیرند قصدشان تسلط بر بازار دام در داخل کشور است. البته برخی به دنبال منافع خود یعنی واردات هستند.

"عوامل چهارگانه در افزایش قیمت گوشت" خبر دیگر منتشر شده در بخش کشاورزی بود. رئیس اتحایه گوشت گوسفندی علت افزایش قیمت گوشت قرمز را افزایش تقاضا، بالا بودن قیمت نهاده های دامی، صادرات و قاچاق دام عنوان کرد.

"عوارض صادراتی سیب زمینی و پیاز بازگشت". درحالی که به نظر می‌رسید عوارض صادراتی برخی محصولات کشاورزی برداشته شده‌است، اخیرا اما برای سیب زمینی۱۲ درصد و برای پیاز ۵۰ درصد ارزش پایه صادراتی عوارض تعیین شده است.

"ذخیره سازی میوه شب یلدا" از دیگر خبرهای منتشر شده در این بخش بود. رئیس اتحایه بارفروشان اعلام کرد که از ۲۵ آذرماه عرضه بار در میدان مرکزی میوه و تره بار دو برابر خواهد شد و ذخیره سازی میوه شب یلدا نیر انجام شده و کمبودی نخواهیم داشت.

آخرین خبر منتشر شده در بخش کشاورزی ایسنا در این هفته " روزانه ۲۰۰۰ تن پیاز صادر می‌شد" بود. رئیس اتحادیه بارفروشان علت افزایش قیمت پیاز را صادرات آن عنوان کرد.

 

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه