ارسال به دیگران پرینت

آلودگی هوا | آلودگی هوا تهران

کنایه فعال محیط زیست به تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران | وحید نوروزی : حتی کودکان دبستانی هم اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوا را در زمان تداوم آلودگی هوا می دانند

بر اساس اطلاعات اعلام شده از طرف شرکت کنترل کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای تهران به عدد 172 رسیده است. برای اطلاع از ادامه این خبر باما همراه باشید.

کنایه فعال محیط زیست به تصمیمات  کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران | وحید نوروزی : حتی کودکان دبستانی هم اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوا را در زمان تداوم آلودگی هوا می دانند

کنایه فعال محیط زیست به تصمیمات  کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران

بر اساس اطلاعات اعلام شده از طرف شرکت کنترل کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوا تهران به عدد 172 رسیده است. برای اطلاع از ادامه این خبر باما همراه باشید.

وحید نوروزی نوشت:

متاسفانه موضوع آلودگی هوا تهران تبدیل به یک امر پیش و پا افتاده شده است. عملا قانون‌ هوای پاک و اقدامات ملی برای کاهش آن به شدت کمرنگ شده اند. 

حتی کودکان دبستانی هم اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوا را در زمان تداوم آلودگی هوا می دانند. 

پیشنهاد میکنم اعلام تعطیلی مدارس در کلانشهرهای تهران، البرز، قم، تبریز، مشهد، اراک و اصفهان به سازمان هواشناسی محول شود.

 این امر، موجب جلوگیری از سفرهای زائد مسئولین برای رفتن به استانداریها جهت تشکیل جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا و صرفه جویی ریالی در پذیرایی از ایشان می شود.

 

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه