ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر خوش عصر جمعه برای بازنشستگان | زمان واریز حقوق و معوقات اعلام شد

به تازگی زمان واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در آذرماه 1401 اعلام شده است.برای اطلاع از ادامه خبر واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باما همراه باشید.

خبر خوش عصر جمعه برای بازنشستگان | زمان واریز حقوق و معوقات اعلام شد

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به تازگی زمان واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در آذرماه 1401 اعلام شده است.برای اطلاع از ادامه خبر  واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باما همراه باشید.

پرداخت حقوق آذر ماه حدود 4 میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی از روز یکشنبه بیستم آذر ماه آغاز خواهد شد و حقوق این گروه بر اساس حروف الفباء تا تاریخ سی‌ام آذر ماه واریز خواهد شد.

همچنین با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز این افزایش محاسبه و واریز می‌شود.

با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌ اجتماعی از آبان ماه، قرار است تا پایان سال جاری معوقات ماه‌های گذشته از سال جاری نیز به حساب بازنشستگان این سازمان واریز بشود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مسعود ۲ ارسالی در

      خوب این کجاش مهم بود اینقدر این بیچاره ها را سر کار نذار ،،،،،برادچند تا بازدید بیشتر در سایت.لطفا

    • ناشناس ارسالی در

      از همه چی بگین الا ۲۵ درصد طلب حداقل بگیرا،ما شدیم بچه حرومی ،به ما که میرسه نه ارباب معلومه نه رعیت،رئیس تامین میگه دولت بدهی رو بده،دولت هم که فعلا جیبش براما خالیه،۳ ماه دیگه از سال مونده خجالت داره بخدا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه