ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه | فال روزانه امروز جمعه 18 آذر 1401

در ادامه با فال روزانه امروز باما همراه شوید.

فال روزانه | فال روزانه امروز جمعه 18 آذر 1401

فال روزانه 

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه امروز من باما همراه شوید.  

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 18 آذر :

فال روز تولد:  اگر چه زندگی شما تا به حال حالت ثابت و به قول خودتان بی هیجانی داشت اما امسال همه چیز فرق می کند. فرصت های تازه ای پیش رویتان قرار می گیرد و ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد که می تواند در پیشرفت کارتان موثر باشند. سعی کنید حال که خلاقیت تان در اوج است، کار امروزتان را به فردا نیاندازید و از این زمان نهایت استفاده را بکنید زیرا به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. اگر اکنون دست به کار شوید، تا آخر سال موفقیت شما حتمی خواهد بود. اگر در موردی کارتان پیش نرفت، از اصرار بی جا خودداری کنید و بگذارید هر چیز در زمان خودش اتفاق افتد. در ماه بهمن اتفاق خوبی در زمینه رابطه عاطفی برایتان بوجود می آید که زندگی تان را از این رو به آن رو می کند.

فال روزانه متولدین فروردین

حوصله پا شدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز ممکن است حرف های تندی که از دیگران می شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف ها می گذرید ولی امروز خیلی حساس شده اید و این موضوع باعث می شود نسبت به حرف های آنها عکس العمل نشان دهید؛ بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید. از گناه کسی که دوبار دروغ گفته نگذرید. انجام یک اشتباه در یک معامله خرید یا فروش عصبانیتان خواهد کرد، به خودتان مسلط باشید این اتفاق به نفع شماست. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند به زبان نیاورید، فعلا خوددار باشید او خودش به اندازه کافی پشیمان است.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید زحمت های زیادی کشیده اید اما یادتان باشد که گذشته نیز بخشی از حال شماست. شاید بی گذشته ای که داشته اید هیچ گاه به این مرحله نمی رسیدید پس بهتر است هنگام تصمیم گیری، به خصوص در این شرایط، تمام جنبه های زندگی خود را چه در گذشته و چه در حال، چه خوب و چه بد، در نظر بگیرید. مطمئن باشید که اینگونه زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود. از برنامه هایتان عقب مانده اید، به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به خواسته تان عقب ماندگی ها را با تلاش شبانه روزی جبران کنید. دنبال یک بحث را بیش از حد نگیرید حتی اگر به نتیجه دلخواهتان برسید باز هم راضی نخواهید شد، بخشنده باشید و بگذرید حالتان خوب می شود.

فال امروز متولدین خرداد

شما فرد بسیار مهربان و باگذشتی هستید. اگر چه دیگران به شما احتیاج دارند اما بهتر است که امروز کمی هم به خودتان برسید. پس از اتفاقات اخیر، هنوز کمی استرس دارید. آیا باید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ آیا تلاش هایی که در این رابطه می کنید بی نتیجه مانده اند؟ چرا در این مورد با کسی که دوست دارید صحبت نمی کنید؟ اگر کاری وجود دارد که مدت هاست دوست دارید آن را انجام دهید ولی جسارت کافی برای این کار را ندارید امروز بهترین فرصت برای شروع آن می تواند باشد. شما انسانی خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید به همین دلیل دیگران هم به شما و خانواده تان کمک می کنند. در جلسه ای کاری از این که دیگران سخنانتان را درک نمی کنند ناراحت و عصبانی نشوید، به کسی مشاوره بدهید که به حرفتان گوش می کند، وقت طلاست.

فال روزانه متولدین تیر

پیشنهادهای کاری خوبی به شما شده است، شما این موقعیت را مدیون سخت کوشی هایتان هستید پس اگر می خواهید که همچنان پیشرفت کنید، به سخت کوشی های خود ادامه دهید. شما در عشق فرد مغروری هستید. همیشه دوست دارید که مورد عشق و محبت دیگران قرار بگیرید اما این را فراموش کرده اید که شما اول از همه باید خودتان را دوست بدارید تا دیگران نیز این حس را به شما منتقل کنند. در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. مدت زیادیست که در طلب علم و دانش تلاش کرده اید. در مورد یک دعوای مالی سعی کنید از مسیر حقوقی دور نشوید. فکر های جدید به سرتان راه می یابد. روزهای خوشی در انتظارتان است. او که دوستش دارید به زودی به سویتان گام بر می دارد برخلاف انتظارتان از یک کار گروهی جواب خوبی می گیرید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. شما در میان صحبت هایتان را اطرافیان با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. شاید پنهان کردن احساستان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث و درگیری جلوگیری کند، ولی در دراز مدت اوضاع را بدتر خواهد کرد. بهتر است که احساس خود را همراه با کنترل خشمتان بیان کنید. منتظر یک مهمان مهم هستید. با روی خوش از او پذیرایی کنید. برای رسیدن به نیت و خواسته تان لقمه را دور سرتان نچرخانید. راه های ساده تری هم هست، کافی است کمی باهوش باشید. به حرفی که می زنید، پیش از دیگران باید خودتان باور داشته باشید . نوشته ای خواهید خواند که ایده تازه ای به سرتان می اندازد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز با استرس از خواب بیدار می شوید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. نگران نباشید، با انرژی که در فضا پراکنده است، به تمام کارهایتان خواهید رسید. امروز هیچ محدودیتی برای زندگی ایده آل خود نخواهید داشت. امرز شما در فکر پذیرفتن چالش تازه ای هستید که به آن دعوت شده اید، اکنون وقت تردید و دو دلی نیست؛ دلتان را به دریا بزنید و با تمام قدرت رو به جلو بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید.  از این شور و هیجان و انرژی مضاعفی که در خود احساس می کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید. اطلاعاتتان را بالا ببرید تا شک و تردیدتان از بین برود. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و از آن انرژی و آرامش بگیرید. هر حرفی را که می شوید تکرار نکنید. بهتر است اول صحت آن را بررسی کنید وگرنه جلوی جمعی شرمنده خواهید شد. خبری خوش خواهید داد و مژدگانی دریافت می کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

هفته خوبی را گذرانده اید و امروز بیش از همیشه احساس قدرت می کنید بنابراین هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند بر شما تاثیر بگذارد و ناراحت تان کند. حال زمان آن است که موانع موجود بر سر راهتان را بردارید و به سمت هدفی که مدت هاست در سر دارید، پیش روید. عشق تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پیشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید. در اجرای نیتی اشتیاق بسیار زیادی دارید. اگر چه نیتی خوب و پسندیده است، اما هر کار زمان و دقت مناسبش را می طلبد، از طرفی برای موفقیت در این کار مقدماتی لازم است. بهتر است به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده و بدون اطلاع از عمق آب در آن شیرجه نزنید. مسافرتی سودمند در پیش است.

فال روزانه متولدین آبان

برای کاری که شروع کرده اید تا به حال قدم بزرگی برنداشته اید. زمان آن است تا موانعی را که مانع از پیشرفت تان می شوند از سر راه بردارید. خودتان را از مشورت دیگران نیز دریغ نکنید زیرا آنها می توانند راههای مختلفی را به شما نشان دهند. شما از چشم دیگران جذاب و گیرا هستید پس اعتماد به نفس داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز ممکن است با فردی آشنا شوید که می تواند شریک زندگی خوبی برایتان باشد. اگر چه ممکن است باورتان نشود اما این همان فردی است که شریک زندگی تان خواهد شد. خبری خواهید شنید که لبخند به روی لبانتان می آورد. روی هدف و نیتتان متمرکز باشید و اجازه ندهید هیچ چیز و هیچکس حواستان را پرت کند. این فرصتی نیست که از دست بدهید. برای رفع تنهایی باید اول خودتان را بهتر بشناسید. باید بدانید که چه می خواهید و چه نمی خواهید وگرنه فقط دور خودتان می چرخید.

فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید امروز بیش از همیشه فعال باشید و تمرکزتان را بر کارهایی که انجام می دهید، بگذارید. رویاهای شما هیچ اهمیتی برای دیگران ندارند بنابراین آنها را برای خود نگه دارید. برای این که حال تان به بهترین شکل تغییر کند، به دل طبیعت بروید و درختان و گلها را با دست هایتان لمس کنید. زود در دام عشق نیافتید، به خصوص در چنین روزی!! شاید این طور تصور کنید که نیمه گم شده خود را یافته اید اما سعی کنید قبل از هر تصمیم و قول و قراری خوب فکر کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. برای کسی درد و دل می کنید که او نیز غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کند. متاسفانه سبک تر که نمی شوید هیچ، سنگین تر و غمگین تر هم خواهید شد. این روزها بهتر است با کسانی رفت و آمد کنید که انرژی شان از شما بالاتر است. موفقیت در کارتان نزدیک است.

فال روز متولدین دی

این روزها بهتر است که بر احساس خود کنترل داشته باشید. با ثبات رفتاری، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. برای پیش بردن اهداف تان لازم نیست با دیگران دعوا کند بلکه کافی است سرتان در کار خودتان باشد و با برنامه پیش روید. اگر چه شما فردی پر شور و نشاط هستید اما امروز کمی احساس کسالت می کنید. به نظرتان دیگران نیز جذابیت خود را از دست داده اند و حرف هایشان هیچ گیرایی برای شما ندارد. اما نگذارید این احساس ادامه یابد. به زودی آفتاب زندگی شما دوباره طلوع خواهد کرد. پیامی دریافت می کنید. از روی هیجان راز دل خود را به هر کسی نگویید. انرژیتان را برای کسی که قدرش را نمیداند هدر ندهید که نتیجه‌اش فقط سرخوردگی است. به موسیقی زمین گوش کنید و با آن همراه شوید تا از نگرانی هایتان کم و آرامشتان بیشتر شود. برای رفتن به جایی صبر کنید تا شخصا دعوت شوید.

فال متولدین بهمن

اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و به دیگران نیز اجازه مداخله در کارهایتان را ندهید. منتظر یک سورپرایز از طرف شریک زندگی تان باشید. امروز ممکن است وقتی لازم باشد جواب رد بدهید با پذیرفتن آنچه از شما خواسته شده است برای خودتان یک دنیا دردسر درست کنید. مثبت نگری بیش از حد شما امکان انجام غیر ممکن ها را برایتان فراهم نمی کند. پس از آن که مسئولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید و فرار کردن از مسئولیت هایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود. شخصی شما را در یک جلسه دیده و سخت به شما ارادت پیدا کرده، او دوست خوبی برای شما خواهد بود. عدم فعالیتتان نتیجه ناامیدی و یاس این روزهایتان است، ناامیدی را از خودتان دور کنید و بپذیرید که تا زنده و سالمید باید تلاش کنید. از غم شخصی سخت آزرده می شوید، در کنارش باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

این روزها تمام انرژی و توان تان را روی کار گذاشته و اصلا به رابطه عاطفی خود اهمیتی نداده اید. اگر چه شریک زندگی شما صبور بوده اما بهتر است تغییری به برنامه زندگی خود دهید و در پی جبران گذشته بر آیید. اگر چند روز با خانواده خود تماس نزدیک تری برقرار کنید، همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. شما نباید دیگران را به خاطر این که محتاج حضور و محبت شما هستند، سرزنش کنید. اگر مجرد هستید چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید؟ شما روحی لطیف و سرشار از مهر و محبت دارید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از این خودتان را آزار ندهید. شخصی که پشت سر شما بدگویی کرده تاوان این رفتارش را خواهد پرداخت. اشتباه در کاری به نفع شما تمام خواهد شد، با دقت باشید.

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه