ارسال به دیگران پرینت

زلزله تهران | زلزله تهران معادل ۱۷۸ بمب اتمی هیروشیما

زلزله تهران معادل 178 بمب اتمی هیروشیما!

زلزله تهران معادل 178 بمب اتمی هیروشیما خواهد بود!

زلزله تهران معادل 178 بمب اتمی هیروشیما!

زلزله تهران معادل ١٧٨ عدد بمب اتمی هیروشیما

فریبرز ناطقی الهی: 

چند هفته پیش زلزله‌هایی به بزرگی ۶/۸ الی ۷/۰ بسته به ایستگاه ثبت کننده در تایوان و مکزیک رخ داد که موجب خسارات‌های مالی هنگفتی به این پهنه‌های لرزه‌خیز از دنیا شد

زلزله احتمالی تهران با توجه به تاخیر افتادن آن از موعد مقرر، بزرگتر و احتمالا در محدوده ۷/۳ خواهد بود، یعنی ۳/۲ برابر بزرگتر و نزدیک به ۶ برابر قویتر از نظر انرژی نسبت به زلزله ۶/۸ اخیر مکزیک و تایوان !

زلزله تهران خیلی مهیب تر، بزرگ تر، مخرب تر، کشنده تر، وحشتناک تر، از زلزله تایوان و مکزیک خواهد بود- تقریبا ۱۶ برابر ویرانگر تر از زلزله تایوان و حدود ۱۷۸ برابر قویتر از بمب اتمی هیروشیما و دیدیم آنچه فقط یک بمب اتمی با هیروشیما چه کرد!

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا کنه بیاد زلزله راحت شیم

    • مهدی ارسالی در

      اخ اگه بیاد چقدر خوب میشه زلزله سنگین بیاد فقط خونه هر چی خونه خراب کن خراب کنه اونایی که مسکن رو گرون کردند خونه شون رو سرشون آوار کنه و نابودشون بکنه

    • علی ارسالی در

      روحت شاد رضا شاه

    • ناشناس ارسالی در

      انشالله این زلزله در امریکای جنایتکار رخ خواهد داد و جهان از دست حکومت شیطانی امریکا و امریکایی ها و یهودی های نجس بی رحم و قدرت طلب و شیطان صفت و حرامزاده نجات پیدا خواهد کرد .

      • پرویز ارسالی در

        بیسواد نگفته در ایران که میگی در امریکا بیاد گفته در تهران. پس باید بگی در نیویورک یا یه شهر دیگه از امریکا. واقعاً چقدر بدبختین شما؟ چقدر حماقت ؟چقدر کوری و کری؟

      • ناشناس ارسالی در

        پرویز تو چقدر بیسوادی که هنوز آمزیکا رو دوست ایران میبینی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه