ارسال به دیگران پرینت

ادرار کردن خواننده‌ی زن | فیلم ادرار کردن خواننده‌ی زن روی صورت طرفدارش

فیلم جنجالی ادرار کردن خواننده‌ی زن روی صورت طرفدارش! | ابتذال و بی‌حیایی در غرب پایان ندارد!

خانم خواننده ادرارکننده به صورت هوادارش در کنسرت جنجالی چه عاقبتی دارد!

فیلم جنجالی ادرار کردن خواننده‌ی زن روی صورت طرفدارش! | ابتذال و بی‌حیایی در غرب پایان ندارد!

خانم خواننده ادرارکننده به صورت هوادارش در کنسرت جنجالی چه عاقبتی دارد! نماشا و خبر فوری با انتشار این فیلم و بازتاب اقدام زشت خانم خواننده از انحطاط و ابتذال در غرب پرده برداشتند.

 سوفیا اوریستا ترانه سرا و خواننده آمریکایی است که در کنسرت اخیرا روی صورت یکی از هوادارانش ادرار کرد و واکنش های بسیاری را در پی داشت.سوفیا اوریستا ترانه سرا و خواننده آمریکایی است.سوفیا اوریستا قبلاً یک شرکت کننده در برنامه تلویزیونی معروف “صدا” ایالات متحده در سال 2016 بود. سوفیا اوریستادر همه راندها شرکت کرد تا زمانی که حذف شدسوفیا اوریستا توسط داور نمایش و رهبر مایلی سیروس انتخاب شد.سوفیا اوریستا در اصل اهل دیترویت، میشیگان است.

سوفیا اوریستا Sophia Urista از گروه موسیقی Brass Against که در جشنواره Rockville مشغول اجرا بود به یک باره با آمدن یک طرفدار بالای سن بر روی صورت او در مقابل نگاه بهت زده مردم ادرار کرد. این حرکت عجیب و غیر اخلاقی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به موضوعی داغ تبدیل شد.

این گروه موسیقی معمولا آهنگ‌های معروف را کاور می‌کند و آنچنان معروف نیست، به همین دلیل عده‌ای بر این باورند که خواننده این گروه این کار زشت را برای بدست آوردن شهرت کرده است.

ادرار+کردن+خانم+خواننده

زندان عاقبت سوفیا

به گفته سخنگوی پلیس ساحل دیتونا، شکایتی توسط هوادار صورت گرفته است و به دلیل این اتفاق به پلیس شده و هم اکنون مامورین در حال تحقیق در این رابطه هستند. به گزارش رسانه‌های محلی، طبق قانون مجازات انجام چنین عمل ناشایستی تا یک سال زندان یا جریمه ۱۰۰۰ دلاری است.

 

در کنسرت جنجالی سوفیا چه گذشت؟

سوفیا اوریستا، پیشکسوت گروه کاور کن نیویورکی به نام Brass Against، هنگام اجرای برنامه در جشنواره Welcome to Rockville ناگهان رو به جمعیت گفت که باید خود را راحت (ادرار کند) کند.

در فیلمی که خیلی وایرال شده اوریستا به جمعیت می‌گوید: “من باید ادرار کنم، چون نمی‌توانم به دستشویی برسم! ” پس چاره‌ای ندارم که آن را به شما نشان دهم.»

سپس این خواننده زن ۳۶ ساله، از یک طرفدار مرد خواست که به روی سن بیاید و به او دستور داد که دراز بکشد و سپس بر روی صورت او ادرار کرد!

به گزارش ایندیپندنت، اوریستا پیش از این کار زشت پشت میکروفن می‌گوید: «کله این مرد را برای این کار آماده کنید، چون می‌خواهم این مرد را بالای سن بیاورم و .....!.»

بعد از این اتفاق، به سرعت ویدیو و عکس‌های کنسرت جنجالی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری منتشر شد.

سوفیا+اوریستا

عذرخواهی رسمی گروه

البته بعد از این اتفاق زشت، گروه Brass Against، با انتشار متنی در توییتر اعلام کرد که اصلا چنین چیزی را برنامه ریزی نکرده بودند، و خواننده اصلی یعنی سوفیا به یک باره دست به چنین کاری زده است. آن‌ها از مردم عذرخواهی کرده اند و گفته اند که هرگز چنین اتفاقی دوباره رخ نخواهد داد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه