ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد امروز 17 آذر ماه + تفسیر دقیق

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد | فال ابجد امروز 17 آذر ماه + تفسیر دقیق

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: به دنبال این نباشید که دیگران در موردتان چه فکری می کنند. فقط به آن چیزی که خودتان می‌خواهید و حس می‌کنید درست است فکر کنید و کاری را که فکر می‌کنید درست است، انجام دهید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

 

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: چندی است که روزگار باب میل تان نیست و زندگی به شما سخت می گذرد… ناامید نباشید که این دوران برای همه بوده و بسیار زودگذر است.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: حسرت پول و موفقیت دیگران را نخورید، شما نیز می‌توانید یک روزی مثل آنها شوید؛ فقط کافی است که خود را باور داشته باشید، تلاش و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش دهید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می‌توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت‌تأثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: تمام مشکلات و روزهای سخت روزی به پایان خواهد رسید فقط به شرط آنکه خودتان را نبازید و با قدرت تمام و نگرشی مثبت حرکت کنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر فال ابجد: توانایی های زیادی دارید. از آنها استفاده کنید و نگذارید که وقت تان به راحتی تلف شود، فرصت های تان را غنیمت شمارید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید ولی دیگر فایده ندارد. بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر کنید.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا کنید.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: از موضوعی بی جهت رنج می برید. ترسی در شما وجود دارد که هر لحظه بیشتر می شود ولی باید بدانید اینها همه نتیجه فکر و خیال زیاد و الکی است.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: از تنش ‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

 

منبع : رصد روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه