ارسال به دیگران پرینت

فرشته | کارت فرشته | پیام فرشته ها

فرشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید

آنها با نشانه های مختلفی مانند اعداد پرتکرار ، چراغ چشمک زن، حیوانات، پروانه ها و غیره پاسخ سوالات ما را می دهند اما خیلی از ما به آنها توجه نمی کنیم.

فرشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید

پیام های فرشتگان همیشه به نفع ماست زیرا ما را به رویاها، هدف، شادی و آرامش هدایت می کند.فرشتگان به ما نشان می دهند که دلیل منطقی برای همه اتفاقات وجود دارد. پیام‌های آن‌ها به ما بینشی می‌دهد که هر کدام از ما می‌توانیم به درستی انجام دهیم تا نه تنها زندگی خود، بلکه زندگی اطرافیانمان را هم تغییر دهیم.

آنها با نشانه های مختلفی مانند اعداد پرتکرار ، چراغ چشمک زن، حیوانات، پروانه ها و غیره پاسخ سوالات ما را می دهند اما خیلی از ما به آنها توجه نمی کنیم.

به ۵ کارت فرشته زیر نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که با روح شما صحبت کند.

 

 

۱. به خودتان اعتماد کنید

اگر همه یاد بگیرند که به ندای درون قلبشان اعتماد کنند، بدون شک، آرامش بیشتر، غم و استرس کمتر و جسم سالمتری دارند.

فرشتگان، خدا، جهان، هر آنچه در جهان است، از طریق شهود شما با شما ارتباط برقرار می کند. وقتی احساسات شهودی خود را نادیده می گیرید، تا حدی هدایت الهی را نادیده می گیرید. ندای درون شما مانند یک سیستم برای راهنمایی شماست. این ندا از انرژی ساخته شده است و انرژی دروغ نمی گوید. یاد بگیرید که به آن اعتماد کنید زیرا شما شخصی هستید که احساس های خاصی دارید.

اگر در مورد احساسات خود شک دارید، برای تأیید آنها از کائنات یا فرشتگان خود نشانه ای بخواهید.

خودتان را دوست داشته باشید.

عشق به خود اساس زندگی شماست. زمانی که شما واقعاً عاشق و بخشنده هستید؛ می توانید این انرژی را با دیگران به اشتراک بگذارید و به آنها بدهید. ما فقط می توانیم آنچه را که داریم به دیگران ببخشیم. وقتی بی قید و شرط به خودتان عشق می ورزید، طبیعتاً آن را به دیگران می دهید و روابط سالم تری دارید.

تمام عشق از درون سرچشمه می گیرد و نفرت هم همینطور. نفرت از خود، آن انرژی را به جهان می‌فرستد و باعث می شود شما چیزهایی را جذب کنید که دوست ندارید. دوست داشتن خود یعنی دوست داشتن دنیا!

 

۳. کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند

شادی یک انرژی با ارتعاش بسیار بالاست که با عشق همسو است. وقتی کارهای خوب انجام می دهید، این انرژی را به دیگران می دهید. هدف زندگی همه ما این است که به دیگران خدمت کنیم تا لذت ببریم. زیرا وقتی این کار را انجام می دهیم، انرژی عشق را در جهان افزایش می دهیم. وقتی روزهای خود را با استرس، بدبختی یا ناراحتی می گذرانید، این انرژی بر اطرافیانتان تأثیر می گذارد.

اگر فقط به این پیام فرشته عمل کنید،فرشتگان محافظ شما، نه تنها برای زندگی شما، بلکه برای زندگی همه اطرافیانتان لذت و شادی به ارمغان می آورند.

 

۴. مقایسه نکنید

وقتی خود یا زندگی خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم، ارتعاش خودمان را کاهش می دهیم. شما خودتان را مقایسه می کنید حالا یا به این منظور که احساس خوبی داشته باشید یا احساس بد. در هر صورت ارتعاش شما کمتر می شود و چیزی که می خواهید را بدست نمی آورید.

تنها راهی که باید روی آن تمرکز کنید مسیر زندگی خودتان است زیرا تنها فردی که می توانید تغییر دهید خودتان هستید. به دیگران اجازه دهید الهام بخش شما باشند و به توانایی هایتان ایمان داشته باشید. احساس حسادت یا قضاوت یک انرژی مخرب است.

 

۵. صلح طلب باشید

هر چه صلح طلب تر باشید، با انرژی خودتان دنیا را آرام تر می کنید. چهار کارت فرشته بالا، همگی با هم ترکیب می شوند تا به شما کمک کنند تا در زندگیتان آرامش بیشتری داشته باشید. مدیتیشن، نماز، بیان خلاق، یوگا، ورزش ، تغذیه سالم، انرژی درمانی، پاکسازی یا تعادل چاکرا و استفاده از کریستال های شفابخش همه ابزارهایی برای ایجاد انرژی آرام تر در زندگی شما هستند.

یک تمرین معنوی انجام دهید و زندگیتان را به روش های بسیار مثبتی تغییر دهید .

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه