ارسال به دیگران پرینت

آزاده نامداری | خودکشی آزاده نامداری| راز خودکشی آزاده نامداری

راز خودکشی آزاده نامداری فاش شد | نامه ای عجیب از افشای راز مرگ خودکشی آزاده نامداری

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند.

راز خودکشی آزاده نامداری فاش شد |  نامه ای عجیب از افشای راز مرگ خودکشی آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری سابق تلوزیون است. آزاده نامداری متولد سال 1363 است. آزاده نامداری در سال 1392 با فرزاد حسنی مجری معروف تلوزیون ازدواج کرد اما یک سال بعد طلاق گرفت. آزاده نامداری در سال 1400 در ماه فروردین دار فانی را وداع نمود. مرگ آزاده نامداری  همچنان مشکوک است.

نامداری در این مصاحبه گفت:

«من یک خودخواهی دارم؛

برای من مهم نیست که یک نفر چقدر دوستم دارد بلکه برای من مهم است که خودم چقدر کسی را دوست دارم.

اصلا حاضر نیستم این امتیاز را به شخصی بدهم که کنارش باشم چون او مرا دوست دارد و از اینکه با کسی است که دوستش دارد، لذت ببرد اما من نصف او لذت ببرم.»

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند.

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

فعالیت های آزاده نامداری

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

آزاده نامداری در برنامه غیرمنتظره

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

منبع : بازار بورس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه