ارسال به دیگران پرینت

پرستو گلستانی | طلاق پرستو گلستانی | علت طلاق پرستو گلستانی

پرستو گلستانی علت طلاقش را فاش کرد | افشاگری دردسرساز پرستو گلستانی برای شوهر بازیگرش

پرستو گلستانی بازیگر مطرح ایرانی که بسیار ساده و بی حاشیه است سالهای دور با بهروز بقایی بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد اما این ازدواج دوام زیادی نداشت و با داشتن یک فرزند به اسم بهرنگ از یک دیگر جدا شدند. او بعد سالها جدایی دلیل طلاقش را فاش کرد.

پرستو گلستانی علت طلاقش را فاش کرد | افشاگری دردسرساز پرستو گلستانی برای شوهر بازیگرش

پرستو گلستانی زادهٔ ١١ خرداد ۱۳۵۰ ، تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پرستو گلستانی خواهرزاده شاعر معاصر مهدی اخوان ثالث است. پرستو گلستانی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. پرستو گلستانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع به کار کرد.

پرستو گلستانی بازیگر مطرح ایرانی که بسیار ساده و بی حاشیه است سالهای دور با بهروز بقایی بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد اما این ازدواج دوام زیادی نداشت و  با داشتن یک فرزند به اسم بهرنگ از یک دیگر جدا شدند. او بعد سالها جدایی دلیل طلاقش را فاش کرد.

پرستو گلستانی گفت: به هر حال ما همگی به دنبال خوشبختی هستیم. راه های متفاوتی هم برای دست یافتن به این خوشبختی وجود دارد.

یکی از این راه ها ازدواج و تشکیل خانواده است، اما گاه به جایی می رسی که می بینی آنچه را که می خواستی به دست نیاوردی و خب من هم نمی خواهم کسی را مقصر بدانم.

بعضی وقت ها نمی شود و باید از صفر شروع کرد، خب من هم از صفر شروع کردم.

پرستو گلستانی

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه