ارسال به دیگران پرینت

تعرض به پسر خردسال | تعرض به پسر خردسال توسط همسایه

تعرض به پسر خردسال توسط همسایه | پدر و مادری که کودکشان را به دستان شیطان سپردند!

پس از یک سال تحمل و بازگو نکردن رازی شیطانی داستان تعرض به پسر خردسال توسط همسایه توسط خود پسر کوچک بازگو شد. برای اطلاع از خبر تعرض به پسر خردسال توسط همسایه باما همراه باشید.

تعرض به پسر خردسال توسط همسایه | پدر و مادری که کودکشان را به دستان شیطان سپردند!

تعرض به پسر خردسال توسط همسایه 

 پس از یک سال تحمل و بازگو نکردن رازی شیطانی داستان تعرض به پسر خردسال توسط همسایه توسط خود پسر کوچک بازگو شد. برای اطلاع از خبر تعرض به پسر خردسال توسط همسایه باما همراه باشید.

مادر مهیار سراسیمه و نگران وارد اتاق مشاوره یکی از کلانتری های غرب استان تهران شد و بعد درتشریح بلایی که سر پسرش آمده گفت: من و پدر مهیار هر دو شاغل هستیم و مجبور بودیم مهیار را به یکی از بستگان که در همسایگی ما سکونت داشت بسپاریم پس از مدتی مهیار شبها موقع خواب آرامش نداشت و کابوس می دید آنقدر حالش بد می شد که زیر تب می سوخت بعد از یکسال که من به شدت نگران پسرم شده بودم یک شب وقتی با او حرف زدم او موضوعی را شرح داد که من نمی‌توانستم آن را باور کنم پسرم گفت که مرد همسایه به او  تعرض  میکرده و او را ترسانده بود که اگر به کسی بازگو کنم شمارا خواهد  کشت  .

متاسفانه پسرم به خاطر سهل انگاری من و پدرش که اعتماد نا به جا به همسایه داشتیم باعث شده بود این بلا سرش بیاید حالا برای درمان پسرم از شما کمک می خواهم. 

مرد  شیطان صفت  که در همسایگی ما بودند الان خانه خود را بردند و در شهرستان سکونت دارند و باید به لحاظ قانونی پیگیر ماجرا باشیم اما اول سلامت روحی پسرمان برایمان مهم است او نه اشتهایی برای خوردن غذا دارد و نه خواب و اخیرا از شدت استرس از بازی با هم سن و سال‌هایش فاصله گرفته است.

نگاه کارشناس

فتانه ورمزیار روانشناس ارشد بالینی در خصوص این پرونده گفت: اعتماد های بی جا به افراد در نگهداری کودکان موضوعی است که این روزها لایدن بیشتر به آن توجه کنیم شاید این روز این موضوع بیشتر از قبل له ما هشدار می‌دهد اما باید ابن نکته را به خاطر سپرد که در گذشته شاید رسانه های برای انتقال اینگونه اتفاق های تلخ در دسترس نبوده واز چرخه انتشار بازمانده است به هرحال تعرض به کودکان از سوی افراد شیطان صفت در کمین کودکان وجود دارد و  قبل از وقوع آن سعی کنیم برای پیشگیری تمام نکات را در نظر بگیریم اولین نکته دراین رابطه توضیح برخی مسائل جنسی به کودکان است دوم اینکه دلیلی ندارد کودکان خود را به افرادی که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد بسپاریم و در شرایط بعدی سعی کنیم آگاهانه نسبت به رفتارهای کودکان خود اقدامات لازم را انجام دهیم کنترل رفتاری بچه ها به راحتی راز های آنها را آشکار می‌کند آموزش در سطح گسترده به خانواده ها و کودکان در پیشگیری بسیار حائز اهمیت است. بیشتر افراد دستگیر شده دراین رابطه افرادی بودند که زندگی سالمی نداشتند و در معرض فیلم های مستهجن و غیر اخلاقی قرار داشتند استفا ده از شبکه های ماهواره ای تیز از دیگر موارد رفتاری  شیطانی  است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اینقدر زیاد شده این مسائل در حکومت اسلامی ایران.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه