ارسال به دیگران پرینت

سعید‌عزت‌اللهی | پست سعید عزت اللهی | پست سعید عزت اللهی درباره مهران سماک

پست دردناک سعید عزت‌اللهی درباره فوت مهران سماک | پستی پر از رمز و راز و کنایه

ساعاتی پس از انتشار این خبر مشخص شد بازیکن انزلی‌چی تیم ملی، سعید عزت اللهی، در گذشته در تیمی از رده‌های پایه بندرانزلی با مهران سماک هم تیمی بوده است

پست دردناک  سعید عزت‌اللهی درباره فوت  مهران سماک | پستی پر از رمز و راز و کنایه

شامگاه ۸ آذر و بامداد ۹ آذر ۱۴۰۱ برخی نقاط کشور جوانی ۲۷ ساله به نام مهران سماک در بندرانزلی به کام مرگ افتاد اما درباره‌ی علت آن روایت‌های متناقضی مطرح می‌شود.

 

ساعاتی پس از انتشار این خبر مشخص شد بازیکن انزلی‌چی تیم ملی، سعید عزت اللهی، در گذشته در تیمی از رده‌های پایه بندرانزلی با مهران سماک هم تیمی بوده است و همین امر موجب شد تا عزت اللهی به این خبر واکنش نشان دهد.

عزت اللهی با انتشار عکس کودکی خود با سماک که در فضای مجازی بسیار دیده شده بود نوشته‌ای را برای او در استوری خود منتشر کرد؛ نوشته‌ای که فرای ابراز تاسف از این اتفاق مالامال از جملات کنایه‌آمیز، گلایه‌مند و نیازمند رمزگشایی بود!

سعید عزت اللهی در واکنش به مرگ مهران سماک در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«کاش همیشه تو همون سن می‌موندیم، بدون دغدغه، بدون نفرت، بدون حسادت، بدون جنگ برای کوبیدن همدیگه. حرف برای گفتن زیادی است هم‌تیمی دوران بچگی اما متاسفانه آدم‌ها این روزها غرق در منیت و حسادت و آشفتگی شدن که حتی گوشی برای گفتن این حس‌ها به سختی پیدا میشه یا اصلا نیست. مطمئنا بعد از بازی تلخ دیشب با خبر فوت تو بیشتر دلم آتش گرفت

همین الان هم که این استوری [رو] بزارم نخوابیدم اما رفیق قدیمی اینو بدون این دنیا روز به روز داره از انسانیت کم فروغ‌تر میشه، یه مشت نقاب‌های توخالی که هرکس برای رسیدن به خواسته خودش از هرکس دیگه داره پله میسازه اما کجاست اون وجدان ها و روح انسان هامون…

هی حرف زیاده اما مطمئن باش یک روزی نقاب خیلی ها که افتاد و واقعیتشون معلوم شد اون روز بدجور جواب دل خانواده و داغ مادرت روئ مخصوصا میدن تسلیت به خانواده عزیزت.

حق جوونامون نیست این حق ایران من نیست حالا اگر با غم یکی دیگه خوشحال میشن اشکال نداره اما آیینه ام از دیدن این جور آدما خجالت میکشه..»

ip6VfXOZlmR7

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه