ارسال به دیگران پرینت

بازی ایران و آمریکا | نتیجه بازی ایران و آمریکا

پیش‌بینی مسافر زمان از نتیجه بازی ایران و آمریکا | نتیجه بازی ایران و آمریکا لو رفت

پیشبینی مسافر زمان از نتیجه بازی ایران و آمریکا | نتیجه بازی ایران و آمریکا لو رفت

پیش‌بینی مسافر زمان از نتیجه بازی ایران و آمریکا | نتیجه بازی ایران و آمریکا لو رفت

پیشبینی مسافر زمان از نتیجه بازی ایران و آمریکا | نتیجه بازی ایران و آمریکا لو رفت

بازی ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز در روز سه‌شنبه هشتم آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه پیگیری می‌شود که این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. بازی ایران و آمریکا به عنوان آخرین بازی ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از اهمیت بالایی برخوردار است، همچنین نتیجه بازی ایران و آمریکا به واسطه روابط سیاسی دو کشور برای تیم ملی کشورمان مهم است. تیم ملی فوتبال ایران با تساوی برابر آمریکا به دور دوم بازی‌ها صعود می‌کند اما نباید جز به برد در بازی ایران و آمریکا فکر کرد. تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس شکست خورد و آمریکا برابر این تیم به نتیجه مساوی دست پیدا کرد. تیم ملی ایران در دیدار مقابل تیم ولز با دو گل به پیروزی رسید و آمریکا در مقابل ولز به تساوی یک بر یک رسید.

پیشبینی مسافر زمان از نتیجه بازی ایران و آمریکا سوژه رسانه های جهان شد.

بازی+ایران+و+آمریکا (1)

منبع : ستاره پارسی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی مختاری 291 ارسالی در

      با سلام. حذف کردن نام الله از پرچم ایران یعنی اعلام جنگ با خداوند یکتا. هر که با خدا در افتاد ور افتاد. تاریخ را یک بار دیگر مرور کنید، این افراد ملعون «نمرود، شداد، قارون، ابرهه، یزید بن معاویه» هم با خداوند یکتا جنگیدند و در نهایت با خفت و خواری شکست خوردند؛ به امید خداوند یکتا امشب هم آمریکای جنایتکار با خفت و خواری از یاران الله جَل َّ جلالُه شکست می خورند.

    • محسن ارسالی در

      تیمی که حکومتی بشه حقش شکسته حماسه 8 آذر رو به باد دادن دیگه وقتی میگیم 8آذر یاد شکست میافتیم حیف کاری کردین که مردم بهتون پشت کنند همینطور که شما به ملت پشت کردین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه