ارسال به دیگران پرینت

رونالدو | دلسوزی رونالدو برای نیمار

دلسوزی و حمایت رونالدو از نیمار | ما برزیلی ها تو رو پرستش می کنیم!

رونالدو نازاریو به صورت تمام قد از نیمار پس از آسیب دیدگی و انتقاداتی که از او در شبکه های اجتماعی شده بود، حمایت کرد.

دلسوزی و حمایت رونالدو از نیمار | ما برزیلی ها تو رو پرستش می کنیم!

دلسوزی رونالدو برای نیمار

باز هم نیمار و باز هم آسیب دیدگی در جام جهانی. رونالدو نازاریو می گوید نیمار هر بازی که به زمین می رود مورد انتقاد قرار می گیرد و او از این وضعیت خسته شده است.

رونالدو نازاریو در اینستاگرام پیامی به نیمار فرستاد و با قدرت از او حمایت کرد:

می دانم اکثر برزیلی ها مثل من تو را ستایش می کنند و عاشق تو هستند. استعداد تو، تا به حال، تو را به این جایی که هستی، رسانده است. به این سطح بالا. عشق و ستایش از تو در هر گوشه دنیا وجود دارد. به خاطر این است که تو به جایی رسیده ای که باید می رسیدی. به خاطر دستاوردهایی است که داشته ای. در این راه تو محبور شده ای با موجی از حسادت و بدخواهی دست و پنجه نرم کنی. تا حدی پیش رفته اند که به خاطر آسیب دیدن تو شادی می کنند، آن هم با دانستن داستان زندگی تو. چطور به این نقطه رسیده ایم؟ این چه دنیایی است؟ حامل چه پیامی به کودکان مان هستیم؟ همیشه کسانی هستند که مقابل تو بایستند اما این دردناک است که جامعه ای ببینی که در آن صحبت های تنفرآمیز معمولی جلوه داده شود.

مخالفت با این جریان خشونت کلامی مخرب باعث شده است امروز به تو این پیام را بفرستم: قوی تر برگرد. نابغه تر، با تشنگی برای گل های بیش تر. درخشش تو در داخل و خارج از زمین بزرگ تر از حسادت ها به توست.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه