ارسال به دیگران پرینت

سوءرفتار جنسی | سوءرفتار جنسی بازیگر معروف

بازیگر معروف به سوءرفتار جنسی متهم شد | پیرمرد محبوب سریال معروف حاشیه‌ساز شد

بازیگر معروف به سوءرفتار جنسی متهم شد | پیرمرد محبوب سریال معروف حاشیه‌ساز شد

بازیگر معروف به سوءرفتار جنسی متهم شد | پیرمرد محبوب سریال معروف حاشیه‌ساز شد

بازیگر معروف به سوءرفتار جنسی متهم شد | پیرمرد محبوب سریال معروف حاشیه‌ساز شد

دادستان کره جنوبی اعلام کرد او یونگ سو بازیگر سریال «بازی مرکب» به سوء رفتار جنسی متهم شده است.

سریال بازی مرکب «Squid Game» سریال تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی در ۹ قسمت، تنها بعد از چند روز انتشار به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس در جهان تبدیل شده است. سریال بازی مرکب محصول سال ۲۰۲۱ کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی هوانگ دونگ هیوک (Hwang Dong-hyeok) یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس NETFLIX در کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی پخش گردید.

دادستان کره جنوبی اعلام کرد او یونگ سو بازیگر سریال «بازی مرکب» به سوء رفتار جنسی متهم شده است. این بازیگر مسن ۷۸ ساله در ژانویه امسال برای بازی در نقش پیرمردی به ظاهر آسیب‌پذیر در سریال نتفلیکسی «بازی مرکب» به عنوان اولین کره‌ای برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.بر اساس گزارش های رسانه های محلی، دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه ۲۴ نوامبر بدون آنکه این بازیگر را بازداشت کند وی را به اتهام لمس نامناسب بدن یک زن در سال ۲۰۱۷ به سوء رفتار متهم کرد. رسانه های محلی گزارش داده اند که او یونگ سو این ادعا را رد کرده است.

یک مقام از دفتر دادستانی منطقه سوون بدون ارائه جزییات بیشتر به خبرگزاری فرانسه گفت، هر آنچه که رسانه های محلی در مورد این بازیگر گزارش داده اند نادرست نیست.

سریال+بازی+مرکباوه یونگ-سو (Oh Young-soo) در نقش اوه ایل-نام

یونگ-سو را دنبال‌کنندگان جدی‌تر سینما با فیلم بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار (Summer, Fall, Winter… and Spring) می‌شناسند که از آثار شاخص سینمای کره جنوبی به حساب می‌آید. او در فیلم یک راهب کوچک (A Little Monk) نیز نقش یک راهب را بازی کرده است.

اوه یونگ-سو نقش اوه ایل-نام را در سریال Squid Game بازی می‌کند، قدیمی‌ترین بازیکن مسابقه که شماره 001 است. او پس از اینکه متوجه می‌شود مبتلا به تومور مغزی شده و قرار نیست برای مدتی طولانی زنده بماند، وارد این مسابقه می‌شود. او در ادامه به یکی از دوستان نزدیک سونگ گی-هون تبدیل می‌شود. علاوه بر این‌ها، فراموش نکنید که برخلاف ظاهر پیرش، اوه ایل-نام آنقدرها هم ناتوان نیست.

منبع : رصد اقتصادی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه