ارسال به دیگران پرینت

با کشمش توانستم به درآمد ایده آل خود برسم

من با کمک یکی از دوستانم کسب و کار خود را در حوزه ی کشمش راه اندازی کردم و با کمی تلاش هوشمندانه در مدت سه ماه توانستم درآمد خود را از صفر به میلیارد برسانم. در ادامه با حوزه ی کاری بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

با کشمش توانستم به درآمد ایده آل خود برسم

من با کمک یکی از دوستانم کسب و کار خود را در حوزه ی کشمش راه اندازی کردم و با کمی تلاش هوشمندانه در مدت سه ماه توانستم درآمد خود را از صفر به میلیارد برسانم. در ادامه با حوزه ی کاری بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

کشمش ملایر

همانطور که در اول مقاله نیز به آن اشاره شد کشمش ملایر را از بهترین انگورها و با کیفیت ترین انها استفاده می کنند. قیمت کشمش ملایر بسیار مناسب است.

علاوه بر آن روشی که انگور را برای تولید کشمش ملایر پرورش می دهند.

از تقاضای بالایی در بازار برخودار است و یکی از کشمشهای ویژه برای صادرات هست کشمش گلدن می باشد و اگر با زبان انگلیسی تا حدودی آشنا باشید کاملا با معنی کلمه گلدن آشنا هستید.

می دانید که معنی آن طلایی می باشد و دلیل نامی که برای این نوع کشمش در نظر گرفتند به این منظور می باشد که رنگ این کشمش طلایی بوده و از همین رو به آن کشمش گلدن یا طلایی می گویند.

این نکته را هم در نطر داشته باشید که کشمش گلدن یکی از کشمشهای لوکس و اعلا می باشد که در سطح بازارهای جهانی از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

1-1

کشمش گلدن

قیمت کشمش گلدن به عوامل مختلفی بستگی دارد. به گونه ای که سبب شده تولید کنندگان کشمش گلدن در ایران حجم بسیار بالایی از محصولی را که تولید می کنند را برای بازارهای بین المللی و برون مرزی در نظر می گیرند که در این زمینه نیز ایران در صادرات این محصول از جایگاه بسیار خوبی در بین کشورهای منطقه قرار دارد. کشمش گلدن درجه دو، در این نوع از درجه بندی به دلیل وجود ناخالصیهایی که در آن وجود دارد که از جمله آن می توان به دم کشمش اشاره کرد.

همچنین یکدست نبودن دانه های کشمش سبب شده که کشمش گلدنی که این مشخصات را داشته باشد به آن کشمش گلدن درجه دو بگویند که این نوع از درجه بندی کیفی از کشمش در بازار داخلی یافت می شود.

1-2

کشمش مویز تاکستان

در مورد سایز بندیها کشمش مویز تاکستان درجه یک سایز بزرگتری نسبت به دیگر کشمشهای موجود در بازار دارد و انگوری که مویز از آن بدست می آید با کشمش سبز و زرد متفاوت است. قیمت کشمش مویز تاکستان مقرون به صرفه می باشد. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد به بهترین نحوه کشمش مویز را برای شما مخاطب گرامی توضیح دهیم تا با خواص و ویژگیهای این محصول بیشتر آشنا شوید.

تهیه کشمش مویز پروسه خاصی را طی می کند تا انگور سیاه به مویز تبدیل می شود این فرایند خشک کردن انگور به مدلهای مختلفی انجام می شود که اولین مدل خشک کردن انگور بصورت آفتابی است.

با برداشت انگور توسط کشاورزان زحمتکش ما جمع آوری شده و در مکانی تمیز روی سطح زمین انگورها را پخش می کنند تا در زیر نور آفتاب خشک شوند، خشک کردن با این روش زمان خیلی زیادی را سپری می کند.

برای اینکه بتوانیم یک کشمش را بصورت عمده با بهترین کیفیت تهیه کنیم باید به یکسری از پارامترها توجه کنیم و براساس آنها کشمش خود را که در اینجا قصد داریم به کشمش ملایر بپردازیم، تهیه کنیم و توجه به این موارد است که می توانیم کشمشی را که تهیه می کنیم از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

1-3

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه