ارسال به دیگران پرینت

حسین رونقی | حسین رونقی پس از آزادی

حسین رونقی آزاد شد

حسین رونقی آزاد شد.

حسین رونقی آزاد شد

حسین رونقی آزاد شد.

برادر حسین رونقی از آزادی او با قید وثیقه خبر داد.

برادر حسین رونقی فعال سیاسی در توییتر نوشت: حسین امشب با قرار وثیقه آزاد شد تا تحت درمان قرار گیرد.

برادر حسین رونقی فعال سیاسی در توییتر نوشت: «حسین امشب با قرار وثیقه آزاد شد تا تحت درمان قرار گیرد. با تشکر از همراهی و همصدایی هموطنان عزیزم که صدای ما بودند.»

حسین رونقی در پی دستورالعمل رییس قوه قضاییه با قید وثیقه آزاد شد

ظهر امروز بود که دستورالعمل محسنی اژه‌ای در پی پیروزی شورانگیز و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی صادر شد.

در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود: نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

ساعاتی پس از صدور این دستور، حسین رونقی یکی از افرادی که اخیراً بازداشت شده بود با تبدیل قرار بازداشت موقت و سپردن وثیقه از زندان آزاد شد.

در دستور رئیس دستگاه قضا تصریح شده بدیهی است کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را شهید و مجروح کردند و اموال مردم را به آتش کشیدند و قرآن را سوزاندند، قابل اغماض و بخشش نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این عنتر آشوبگر ، اغتشاشگر، فتنه گر و اراذل و اوباش کی هست؟؟؟؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه