ارسال به دیگران پرینت

ثروتی که حوزه نبات به من هدیه کرد

شروع کار نیاز ثروت و سرمایه ای بود که من نداشتم ولی با کمک خانواده ام و سرمایه اندک کارم را در همان حوزه نبات شروع کردم که پس ازمدت کوتاهی جوابی که میخواستم را گرفتم.

ثروتی که حوزه نبات به من هدیه کرد

شروع کار نیاز  ثروت و سرمایه ای بود که من نداشتم ولی با کمک خانواده ام و سرمایه اندک کارم را در همان حوزه نبات شروع کردم که پس ازمدت کوتاهی جوابی که میخواستم را گرفتم.

نبات زعفرانی پایتخت

قیمت نبات زعفرانی پایتخت در بازار امروز بسیار مناسب است، نبات چوبی زعفرانی پایتخت، باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، از بهترین محصولات مجموعه پایتخت به شمار می رود.

این محصول بدون هیچ گونه مواد افزودنی و با استفاده از مرغوب ترین نوع زعفران به تولید می رسد و دارای طعم و عطری طبیعی بوده و رنگ زرد جذابی دارد.

نبات چوبی که با نام نبات تک نفره نیز شناخته می شود، دارای وزنی مشخص بوده و به طور استاندارد برای شیرین کردن یک فنجان چای یا دمنوش کافی است.

زیاده روی در مصرف نبات مشکلات زیادی را به همراه دارد اما این شیوه تولیدی راهی بسیار مناسب برای حفظ سلامتی و استفاده از نبات به مقدار نیاز است.

به طور تقریبی هر نبات چوبی، وزنی حدود ۱۵ گرم دارد، وجود کلاله های زعفران روی این نبات، علاوه بر زیبایی، به خواص این محصول افزوده است.

استفاده از چوب در تولید این محصول، باعث حفظ ارزش غذایی و کیفیت محصول شده و خطری برای سلامتی ندارد.

این در حالی است که بسیاری از نبات های تک نفره، به جای چوب با استفاده از محصولات پلاستیکی تولید می شوند.

وجود نی پلاستیکی در نبات، با گذشت زمان طعم و کیفیت نبات را تغییر می دهد.

علاوه بر آن هنگامی که در نوشیدنی های گرم قرار بگیرد، مواد شیمیایی خطرناکی را از خود آزاد کرده و به نوشیدنی وارد می کند.

توجه به این موضوع و استفاده از چوب در تولید نبات تک نفره پایتخت، نشان از اهمیت سلامت مصرف کنندگان برای این مجموعه تولیدی دارد.

6-1

نبات زعفرانی سحرخیز

قیمت نبات زعفرانی سحر خیز به عوامل متعددی بستگی دارد که خواهید خواند، همان طور که برای زعفران خواص و فواید بی شماری عنوان می شود، نبات زعفرانی سحرخیز هم می تواند مزیت های فراوانی برای سلامت بهتر انسان داشته باشد.

نبات به طور ذاتی یک ماده خوراکی ضد نفخ است که وقتی با زعفران همراه می شود خاصیت نشاط آور بودن هم به آن اضافه خواهد.

از نبات زعفرانی سحرخیز برای رفع تنگی نفس، کمک به بهبود تپش قلب و تسهیل عمل دفع استفاده می شود.

برای تهیه نبات زعفرانی سحرخیز فقط به یک پیمانه آب، دو پیمانه شکر و مقدار دلخواه زعفران نیاز است و هنگام افزایش حجم مواد اولیه همین تناسب یک به دو حفظ می شود.

در مرحله نخست کار به ذوب کردن شکر می پردازیم و برای این منظور آب و شکر را داخل قابلمه مورد نظر ریخته و بر روی شعله قرار می دهیم.

6-2

نبات تخت

قیمت نبات تخت 20 درصد ارزان تر از روز گذشته شد، می توان با انواع طعم دهنده ها مانند زعفران، دارچین، هل و امثال آن شربت تهیه شده را طعم دار کرد و اجازه دهید محتویات داخل قابلمه خنک شود.

پس از 20 تا 30 دقیقه شربت آماده عبور دادن از صافی پارچه ای است و برای این که نبات به شکل تخت درآید، شربت غلیظ را در یک سینی بریزید.

برای در امان ماندن شربت از هجوم حشرات و یا آلوده شدن با گرد و غبار حتما روی سینی را پارچه کشیده و با نخ یا کش دور تا دور آن را سفت کنید.

به مرور زمان آب شربت تبخیر شده و فقط بلورهای شکر در کف سینی باقی می مانند که همان نبات تخت هستند و می توان با کمک یک کارد آن ها را از کف سینی جدا کرد.

برای دستیابی به محصولی باکیفیت تر همین نبات تخت را داخل یک شربت غلیظ دیگر که کاملا سرد است قرار داده و چند روز منتظر می مانند.

بهترین کیفیت از نبات تخت به این شیوه تولید خواهد شد که اگر مایل باشید زودتر به نتیجه دلخواه برسید می توانید ظرف حاوی شربت را در مجاورت بخاری قرار دهید.

6-3

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه