ارسال به دیگران پرینت

بطری که مرا به آرزویم رساند

آرزوی هر انسانی رسیدن به آرزوهایش است که با وجود پول محقق می شود و با وجود نابسامانی کشور این آرزو با کسب و کار ساده محقق نمی شود و من با تحقیق بسیار توانستم کسب و کار خود را در حوزه بطری راه اندازی کنم و به همه آرزو هایم دست پیدا کنم.

بطری که مرا به آرزویم رساند

آرزوی هر انسانی رسیدن به آرزوهایش است که با وجود پول محقق  می شود و با وجود نابسامانی کشور این آرزو با کسب و کار ساده محقق نمی شود و من با تحقیق بسیار توانستم کسب و کار خود را در حوزه بطری راه اندازی کنم و به همه آرزو هایم دست پیدا کنم.

بطری آب اسپری دار

بطری آب اسپری دار یکی از نمونه های محبوب و پرفروش این نوع محصول در بازار است که می تواند در محیط های آموزشی، ورزشی، کار، پیاده روی های معمول روزانه و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت بطری آب اسپری دار به عوامل های زیادی بستگی دارد.

این محصول طریقه مصرف بسیار آسانی دارد و شیوه کار در این نمونه از بطری های آب اغلب به این شکل است که ذرات ریز آب طی فرآیندی به بیرون پاشیده می شوند.

باید قسمت تعبیه شده در دهانه بطری را بیرون کشیده و با کمک خروجی اسپری، آب به شکل پودر شده و پاششی به بیرون از بطری هدایت خواهد شد.

هر زمان هم که نوشیدن آب به اتمام برسد می توان قسمت بالایی درب بطری را فشار داده و مجددا به داخل بطری فرو برد.

3-1

بطری آب استیل

اگر با دانستن خصوصیات فوق ‌العاده‌ این محصول قصد خرید آن را دارید ما اطلاعاتی در خصوص خرید و قیمت بطری آب استیل در اختیار شما خواهیم گذاشت.

عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول دخیل می باشند، یکی از این موارد کیفیت محصول انتخابی است.

شما مشتری گرامی قطعا با خرید بطری آب استیل باکیفیت هزینه بیش تری به نسبت انواع نامرغوب آن پرداخت خواهید کرد.

نوع باکیفیت این محصول خیال شما را از استاندارد بودن مواد سازنده آن و حفظ و نگهداری نوشیدنی با دمای مورد نظر در مدت زمان طولانی آسوده خواهد کرد.

نکته بعدی و تاثیر گذار، گنجایش محصول انتخابی است.

بطری های آب استیل معمولا در اندازه ها و گنجایش های متفاوتی مانند 30 میلی لیتر تا 3 لیتر و گاهی بر حسب نیاز بیشتر، در بازار موجود می باشند.

3-2

بطری شیشه ای

بطری های شیشه ای بزرگ اغلب در رنگ شفاف هستند اما نمونه های رنگی این محصولات نیز وجود دارند که سبز و قهوه‌ای نمونه های بسیار پر تولید می باشند همچنین سایز این شیشه ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و قیمت بطری شیشه ای نیز بر این اساس با همه فرق خواهد داشت.

نوع ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این بطری ها با هم شباهت زیادی دارند با این وجود در برخی از نمونه های کم کیفیت از ضایعات شیشه استفاده می شود در حالی که در نمونه های درجه یک ضایعات شیشه کاربرد ندارد و از ماده اولیه اصلی برای ساخت این بطری استفاده می‌شود بنابراین انتظار می‌رود که نوع اول این بطری قیمت ارزان و نوع دوم قیمت گرانترین داشته باشد چون از نظر تفاوت در کیفیت باهم اختلاف زیادی دارند.

قیمت بطری با ضخامت آن مرتبط است و قطعاً هر چه بطری ضخیم تر باشد ماده اولیه بیشتری برای آن استفاده شده است و در نتیجه کیفیت بهتری دارد و معمولا گرانتر است همچنین نوع شفاف این شیشه دارای از ضخامت مناسبی است و انواع قهوه‌ای و سبز نیز بنا به سفارش مشتری های ضخامت گوناگونی خواهند داشت.

3-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه