ارسال به دیگران پرینت

با تلاش خود توانستم درآمد میلیاردی کسب کنم

مدت ها تلاش و زحمت پیوسته ام در حوزه تولید درب سبب شد تا سرانجام از همین حوزه درآمد میلیاردی کسب کنم و این مقاله را با هدف معرفی بیشتر کاربردها، ویژگی ها و انواع مختلف این محصول نوشته و با شما عزیزان به اشتراک گزاشته ام پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

با تلاش خود توانستم درآمد میلیاردی کسب کنم

مدت ها تلاش و زحمت پیوسته ام در حوزه تولید درب سبب شد تا سرانجام از همین حوزه درآمد میلیاردی کسب کنم و این مقاله را با هدف معرفی بیشتر کاربردها، ویژگی ها و انواع مختلف این محصول نوشته و با شما عزیزان به اشتراک گزاشته ام پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

درب upvc دستشویی

حمام و دستشویی از جمله مکان هایی هستند که همواره در معرض رطوبت قرار دارند لذا مهم است درب انتخابی، دارای خاصیت ضد آب و عدم پوسیدگی و اکسید شدن باشد و قیمت درب upvc دستشویی اقتصادی برآورد شده باشد. عایق بودن از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب درب های upvc برای دستشویی و حمام می باشد و این ویژگی از ورود و خروج برودت و صدا جلوگیری نموده و از مشخصات مهم این محصول است.

امکان رشد قارچ و باکتری بر روی سطح درب در این محصول وجود ندارد و قابلیت شستشو و پاک کنندگی، بدون آسیب به سطح بدنه امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستشویی در حیاط و محیط آزاد است، به دلیل کیفیت بالای این درب ها، نگرانی تغییر رنگ و آسیب ظاهری در اثر نور مستقیم خورشید و تغییرات آب و هوایی معنا نخواهد داشت.

1-1

درب upvc سرویس بهداشتی

از مهم ترین ویژگی های درب های upvc سرویس بهداشتی، می توان به ضد آب بودن و مقاومت فوق العاده آن ها در برابر رطوبت و نم زیاد اشاره نمود همچنین قیمت درب upvc سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. این درب ها دارای وزنی مناسب هستند و نصب آسانی دارند. همچنین بدنه آن ها از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و توان تحمل ضربه و فشار را دارا می باشند. تنوع در ابعاد و اندازه و همچنین رنگبندی و مدل، از دیگر ویژگی های متمایز درب های upvc سرویس بهداشتی به شمار می روند که سلیقه های مختلف را پوشش می دهند.

این درب های کاربردی طول عمر بالایی دارند و بدون هیچ گونه تغییری تا سال ها قابل استفاده هستند و در برابر گرما و حرارت عایق می باشند و قابلیت بازیافت شدن دارند. جالب است بدانید که درب upvc سرویس بهداشتی در کنار مزایای بسیار، قیمتی مناسب تر از سایر محصولات مشابه دارد. باتوجه به کیفیت مواد اولیه و متریال های به کار رفته در تولید این محصول، نوع رنگ و همچنین ابعاد و اندازه و طراحی، قیمت این درب ها متغیر است.

1-2

درب و پنجره upvc ریلی

در میان انواع درب و پنجره upvc، مدل ریلی به دلیل اینکه قیمت درب و پنجره upvc ریلی بسیا به صرفه است و ساختار متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد دارد، از محبوب ترین مدل ها می باشد که می توانید خریداری کنید و به بهترین نحو استفاده کنید درب و پنجره از اجزای اصلی یک ساختمان به شمار می روند که کیفیت و نوع ساختار آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. درب و پنجره upvc ریلی باتوجه به کیفیت قابل توجه و نحوه بازشوی متفاوت، یکی از مدل های بسیار محبوب بوده و با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

این محصول در ابعاد و اندازه های متنوع و با رنگبندی های گوناگون به تولید می رسد و طراحی آن به سبک های مختلف صورت می گیرد. این درب و پنجره ها به دلیل عایق بودن، از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و از ورود گرد و غبار و آلودگی های صوتی به داخل جلوگیری می کنند.

1-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه