ارسال به دیگران پرینت

چطور به سمت ثروت خیز برداشتم

برای ثروتمند شدن باید قدر تمام فرصت هایی که در زندگی پیش روی ما قرار می گیرد را بدانیم و من توانستم با استفاده صحیح از تمام شانس هایم به سمت ثروت خیز برداشته و سرانجام با ورود به عرصه تولید مواد اسیدی به آن دست یابم و در ادامه بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

چطور به سمت ثروت خیز برداشتم

برای ثروتمند شدن باید قدر تمام فرصت هایی که در زندگی پیش روی ما قرار می گیرد را بدانیم و من توانستم با استفاده صحیح از تمام شانس هایم به سمت ثروت خیز برداشته و سرانجام با ورود به عرصه تولید مواد اسیدی به آن دست یابم و در ادامه بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

اسید نیتریک

اثر نیتریک اسید بر فلزات، اکسیدها و هیدروکسیدها به گونه ای است که با آن ها واکنش می دهد و نمک های نیترات را تشکیل می دهد. لازم است بدانید که قیمت اسید نیتریک با توجه به کاربرد آن کاملا مناسب است و آب باران به طور طبیعی اسیدی است به این معنی که غلظت کمی از نیتریک اسید در آن وجود دارد. چند نام دیگر اسید نیتریک عبارتند از ازوتیک اسید، نیترات هیدروژن یا هیدروژن نیترات، اسید ازوتیک، جوهر شوره، اسید ازته و نیتروکسید آنیل.

فرمول اسید نیتریک HNO3 است، بنابراین دارای یک اتم هیدروژن (H)، یک اتم نیتروژن (N) و سه اتم اکسیژن (O) است. هر سه اتم اکسیژن (O) به اتم نیتروژن (N) متصل می شوند. اسید نیتریک باز مزدوج نیترات می باشد. ساختار اسید نیتریک مسطح است به این معنی که ساختار شیمیایی صاف است. دو فرم رزونانس اصلی نیتریک اسید وجود دارد.

5-1

اکسید روی

کنسانتره روی با استفاده از روش فلوتاسیون کربنات روی بدست می آید و برای اطلاع از قیمت اکسید روی  می توانید به آدرس سایت ما مراجعه کنید. این محصول را با ذغال کک ترکیب می کنند و با استفاده از نوار نقاله آن را به کوره های ذوب که دمایی در حدود ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد دارند منتقل می کنند و بعد از این که محصول ذوب شد و به حالت بخار درآمد، آن را از طریق کانال هایی به کندانسور ها وارد می کنند و به صورت ذوب درآمده و سپس آن را به شکل شمش در می آورند.

در این مرحله از تولید اکسید روی ، دوباره به فلز روی حرارت می دهند که این حرارت در حدود ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد بوده و با این عمل، فلز روی دوباره ذوب شده و بخار می گردد. سپس بخار مورد نظر از طریق هواکش هایی به قسمت اکسیداسیون انتقال می باید و در نهایت به اکسید روی تبدیل می شود. این محصول پس از سرد شدن امکان بسته بندی پیدا کرده و می توان آن را به سادگی جهت مصارف مختلف به بازار عرضه نمود. این روش به روش فرانسوی هم شهرت دارد.

5-2

اکسید گرافن

گرافن چیزی جز یک لایه گرافیت نیست و به همین دلیل قیمت اکسید گرافن بسیار مناسب است. بله، فقط یک لایه نازک به ضخامت یک اتم! گرافن ساختاری دو بعدی دارد. به عبارت دیگر اتم‌ها در صفحه‌ای تخت (مثل توپ‌های بازی بیلیارد روی میز) جای گرفته‌اند. هر لایه گرافن از حلقه‌های کربنی شش وجهی ساخته‌ شده‌اند که ساختاری لانه زنبوری را پدید می‌آورند. گفتیم که هر لایه گرافن ضخامتی به اندازه قطر یک اتم دارد، یعنی اگر شما بخواهید ساختاری گرافنی با قطر حدود یک میلی‌متر بسازید نیاز به 3 میلیون لایه گرافن دارید.

در هر سال کشفیات و اختراعات زیادی ثبت و ارائه می‌شوند. اما تنها تعداد معدودی شگفت‌انگیز و جالب توجه هستند. گرافن کشف شده در سال 2004 از حیث ویژگی‌های جالب توجه‌اش بسیار مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفت. به طور خلاصه این ساختار بسیار محکم و نازک، بسیار سبک، تقریباً شفاف، هادی حرارتی و الکتریکی بسیار خوب و همچنین ویژگی‌هایی خاص در علم الکترونیک دارد.

5-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه