ارسال به دیگران پرینت

عاشق شدن | عاشق شدن پسران جوان | عشق پسران جوان به زنان مطلقه

چرا پسران جوان عاشق زنان مطلقه میشوند؟

باید به این مسئله بپردازیم که چرا فردی را انتخاب کرده‌اید که نمی‌تواند در زندگی عاشقانه شما تمام و کمال حضور داشته باشد؟ در ادامه به این دلایل می‌پردازیم.

چرا پسران جوان عاشق زنان مطلقه میشوند؟

چرا پسران جوان عاشق زنان مطلقه میشوند

گاهی اوقات مردان جذب زنان متاهل می‌شوند و گمان می­کنند که عاشق شده‌اند، اما فقط به این دلیل که شما این احساسات را به یک زن متاهل دارید، به این معنا نیست که می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید.

دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

اگر عاشق یک زن متاهل هستید، باید بدانید که در این لحظه ازنظر عاطفی کجا هستید؟ آیا ماندن با او باعث ناراحتی می‌شود؟ وانمود نکنید که هیچ مشکلی وجود ندارد و تقصیرها را بر گردن او نیندازید. باید به این مسئله بپردازیم که چرا فردی را انتخاب کرده‌اید که نمی‌تواند در زندگی عاشقانه شما تمام و کمال حضور داشته باشد؟ در ادامه به این دلایل می‌پردازیم.

مادرها در میزان مهرورزی متعادل باشند

اگر فرد در خانه‌ای بزرگ شود که مهر و محبت در آن وجود دارد و مادر طبق تعریف نقشش با او برخورد کند، دیگر کودک در جوانی به فکر داشتن مادر دوم نمی‌افتد. البته برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی مهرورزی بیش از حد مادر که باعث می‌شود جوان‌ها با انتخاب زن‌های بزرگ‌تر و پخته‌تر به دنبال یافتن مادر دوم باشند. البته شاید خودشان هم متوجه این مسئله نشوند و این تصمیم ریشه در ناخودآگاه آن‌ها داشته باشد.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه