ارسال به دیگران پرینت

با آجر پشتوانه مالی ام را محکم کرد

هر کسی برای جذب موفقیت باید پشتوانه ای داشته باشد که تا سریعتر به مقصد خود برسد. من در حوزه آجر کسب و کار میکنم و با پشتوانه پدرم در این زمینه به موفقیت رسیدم. این کسب و کار بسیار راحت و پر سود است. حال میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

با آجر پشتوانه مالی ام را محکم کرد

هر کسی برای جذب موفقیت باید پشتوانه ای داشته باشد که تا سریعتر به مقصد خود برسد. من در حوزه آجر کسب و کار میکنم و با پشتوانه پدرم در این زمینه به موفقیت رسیدم. این کسب و کار بسیار راحت و پر سود است. حال میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز سفید

امروزه معماران با بهره گیری کردن از آجر در بنا های ساخته شده و طراحی منحصر به فرد سازه های آنها آجر را به یکی از مصالح نوین تبدیل کرده است. آجر نسوز سفید به دلیل فشار زیاد در حین تولید به یک تکه سنگ همانند است چرا که با حرارت فراوان داخل کوره کاملا مستحکم میشود.آجرهای سفید در طراحی بخش هایی از درون خانه به طراحان کمک بسزایی کرده است و همچنین استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان به زیبایی هر چه بیشتر آن اضافه میکند. آجرها چون از لازم و مهم ترین مصالح برای ساخت یک بنا به شمار می آید باید جنسی مستحکم و با استحکام داشته باشند، آجر های سفید افزون برآن استفاده در بنای ساختمان در داخل خانه نیز به زیبایی بخش هایی از یک ساختمان کمک میکند .جنس آجر های سفید از خشت بوده است.که آن را درون قالب هایی ریخته و سپس بعد از خشک شدن آن سفیدی آن از ساییده شدن بسیار و پوشیده شدن آن از آهک به دست می آید.

2-1

آجر نسوز صخره ای

این آجر از ترکیب  موادی چون خاک های بالکنی،کائولن و فلوسپات تشکیل شده است. آجر نسوز صخره ای در کوره هایی با حرارت 1200 درجه سانتی گراد پخته می شود.به همین دلیل مقومت دمایی آجر نما نسوز صخره ای بالا است و در درجه حرارت های زیاد می تواند پایداری خوبی داشته باشد. در مدل ها و اشکال صخره‌ای طرفدار و متقاضی بسیار زیادی داشته و رنگ روشن و مشکی آن هم موجود بوده که جنس بسیار خوب و با دوام می دارند و برای پروژه های ساختمانی و معماری های مختلف از آنها بهره می برند که بسیار درجه یک تولید شده و مواد اولیه مرغوب برای تولید این آجر های مخصوص صخره ای استفاده شده است. تولید آجر های نسوز صخره ای با آجرهای دیگر نسوز متفاوت و مختلف بوده است، در تولیدات تخصصی این نوع از آجر ها به صورت دستی ابتدا مواد اولیه را به شکل های صخره ای در می آورند و بعد خشت خام را به صورت فرم داده شده وارد کوره ها برای پختن خواهند کرد و از آجرهای نسوز درجه یک صخره ای به خاطر اینکه کاملاً دستساز هستند.

2-2

آجر نسوز قم

یکی از محصولاتی که امروزه در ساختمان سازی و به خصوص در نمای ساختمان استفاده می شود آجر نسوز قم است که‌ در این زمینه محصولات آذرخش قم به دلیل قیمت مناسبی که دارند در بازارهای فروش جایگاه مناسبی پیدا کرده اند این آجرها با کیفیتهای متنوعی در بازار موجود می باشند و خریداران معمولا به دنبال مرغوب ترین آجر نما هستند تا به‌ مرور زمان دچار تغییر رنگ نشود معمولا تنها استفاده ای که از آجر نسوز آذرخش‌ می شود در نمای بیرونی ساختمان است. خاک رس که به عنوان مواد اولیه و اصلی آجر ‌نما استفاده می شود را در داخل کوره هایی با حرارت تعیین شده قرار می دهند و بعد از اعمال این حرارت خاک رسی که در داخل قالبهای مشخص ‌قرار داده شده است تبدیل به آجرهای نسوز می شود در کارخانجات  مختلف ممکن است فرایند با تفاوتهایی همراه باشد به طور مثال قالبهای طراحی شده یکسان نیست و در نتیجه طرحهای مختلفی تولید می شود که تعیین کننده قیمت انواع آنها خواهد بود.

2-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه