ارسال به دیگران پرینت

کی روش | انتقاد کی روش

کی روش در رختکن حسابی از خجالت این دو بازیکن در اومد!

کارلوس کی روش بین دو نیمه بازی با انگلیس در رختکن تیم ملی حسابی از خجالت دو ملی پوش تیمش درآمد!

کی روش در رختکن حسابی از خجالت این دو بازیکن در اومد!

انتقاد کی روش 

شنیدیم دستیار سابق آلکس فرگوسن به شدت از عملکرد روزبه چشمی و علی کریمی ناراضی بود و بر سر این دو فریاد کشید.

هرچند در نیمه اول بازی با انگلیس هیچ یک از بازیکنان تیم ایران نمایش خوبی ارائه ندادند و به مهدی طارمی هم توپ خوبی نرسید اما کارلوس کی روش اعتقاد داشت، علی کریمی و روزبه چشمی ضعیف تر از سایرین بوده اند.

سرمربی تیم ملی ایران این دو بازیکن و شاگرد قدیمی خودش را درحالی در ترکیب اصلی گذاشت که هیچ کس باور نمی کرد کریمی و چشمی فیکس بازی کنند.

کارلوس کی روش بلافاصله پس از داد و فریاد بر سر این دو، دستور تعویض را صادر کرد.

سرمربی تیم ملی از محمد حسین کنعانی زادگان و سعید عزت اللهی خواست گرم کرده و به جای دو بازیکن مورد انتقادش وارد زمین شوند.

البته کارلوس کی روش صرفا به این دو بازیکن انتقاد نداشت و بین دو نیمه از عملکرد و بی توجهی چند بازیکن دیگر تیمش هم گلایه کرد اما علی کریمی و روزبه چشمی ظاهرا ضعیف تر بودند.

گفتنی است علیرضا جهانبخش نیز همراه این دو بین دو نیمه تعویض شد!

منبع : خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      درود بر کیروش و تیم ملی قهرمان

    • حسین پورزاد پرسپولیسی ارسالی در

      وقتی بازیکنی هر جا باش تو تیمش مصدوم یا نیمکت نشین باش چطور با چه دلیلی کارلوس کی روش میاره تیم ملی وفیکس بازی میده خدایا علی کریمی روزبه چشمی مجید حسینی واحمد نورالهی جهانبخش ضعیف ضعیف باید از تیم ملی کنار گذاشته بشن وتیم ملی باید انقلابی بزرگ بشه

    • ناشناس ارسالی در

      بازیکن های به این بزرگی که بعضی هاشون مثل جهانبخش درهمین تیم های اروپایی هم بازی میکنند.ولی توی نیمه اول توپ به پاشون نخورد.کیروش باید میگفت از چی ترسیدین؟

    • mojtaba barahouei ارسالی در

      سلام.اخه چهار دفاع ما نزدیک چهار ساله که بغل هم اخت شده بودند .فقط توچپ همش تعویض داشتیم.حالاچطور شده تواین یهماه ‌اون هم جلو استعماره پیر سه دفاعه با کسانی که تو تیم یک دفعه هم بغل همبازی ن‌بودن اخه چرا اینقدر بلا سرمون میاد خدا؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه