ارسال به دیگران پرینت

مسیر ثروتمند شدنم را با آجر در پیش گرفتم

کارآفرینی یک روش ثروتمند شدن در ایران است که بسیار کارآمد بوده و اگر به‌درستی و با شیوه اصولی کارآفرینی کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. من بافعالیت در حوزه آجر توانستم به ثروت دست یابم، اکنون چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

مسیر ثروتمند شدنم را با آجر در پیش گرفتم

کارآفرینی یک روش ثروتمند شدن در ایران است که بسیار کارآمد بوده و اگر به‌درستی و با شیوه اصولی کارآفرینی کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. من بافعالیت در حوزه آجر توانستم به ثروت دست یابم، اکنون چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز طرح چوب

آجر نسوز طرح چوب از جدیدترین و بهترین مدلهای آجر نسوز تولیدی، توسط تولید کنندگان می باشد که به دو نوع آجر نما طرح چوب و آجر دکوراتیو طرح چوب،تقسیم می شود، این نوع آجر یکی از محبوب ترین نوع و طرح است. به عنوان مثال می توانید از رنگ مشکی و قهوه ای تیره تر، زیبایی خاص و حیرت انگیز به بالکن و فضای سبز حیاط خود بدهید، این محصولات به دلیل ایجاد حس گرمای چوب، بهترین انتخاب برای فضاهای گرم و همین طور صمیمی در محیط های باز هستند، ظاهری کاملاً شبیه چوب طبیعی به افراد می دهد و در رنگ های مختلف قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و رنگ های که مشتریان سفارش میدهند، تولید می شود، یک جایگزین بسیار عالی به جای چوب می باشد و از نظر قیمت هم مقرون به صرفه بوده و دارای ماندگاری زیاد و دوام خوب است، نگهداری آن اصلاً هزینه‌ای را برای فرد در پی نخواهد داشت. قیمت این آجر را شما می توانید در فروشگاه های مختلف و متفاوتی مشاهده کنید و آن را به صورت مناسب خریداری نمایید، شرکت های زیادی در کشور در حوزه تولید انواع آجر نسوز فعالیت دارند که از نمونه های برتر و بهتر آن می‌توان به آذرخش کسرا، نماچین و سهند اشاره کرد که آجر نسوز طرح چوب با بیش از ربع قرن تلاش در زمینه تولید انواع آجر نما ها،آجر لعابی، آجر نسوز و با استفاده از بهترین تکنولوژی های بالای جهانی و با استفاده از متخصصین با تجربه توانسته است، در گروه برندهای بهتر و والاتر ایرانی در جهان و همچنین در ایران معرفی گردند.

10-1

آجر نسوز فرانسوی

با توجه به نوع و ساختار آجرنسوز فرانسوی از درجه حرارت بالای ۱۰۰۰ برای آنها استفاده می شود. این نوع آجرها که معمولاً توسط قالب های مخصوصی تولید می شوند، به طور ردیفی در کوره های حرارتی قرار می گیرند و به طور کامل پخته و آماده تولید می‌ شوند.

آجر نسوز فرانسوی یکی از مقاوم ترین نمونه های این محصول می باشد که در درجه حرارت ۱۶۰۰ درجه سانتیگراد تولید می شود، به همین علت این محصول در برابر درجه حرارت های بسیار بالا و آتش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. آجر نسوز فرانسوی جزو آجرهای دیرگداز می باشد، زیرا همانطور که گفته شد در فرآیند تولید آن از درجه حرارت بالا استفاده شده است، به همین علت این محصول جزو نمونه های بسیار مرغوب و باکیفیت به شمار می رود.

از مهمترین ویژگی هایی که آجر دیرگداز فرانسوی دارا می باشد می توان به اختصار موارد زیر را نام برد.

10-2

آجر نسوز ساختمان

آجرنسوز ساختمان در سالهای قدیم از انگلستان وارد ایران و ابتدا به آبادان وارد شد، به علت اینکه خاک منطقه انگستان دارای آهن زیادی می باشد. در سالهای اخیر نصب تلویزیون بر دیوار بسیار مرسوم شده به همین علت اکثرا بدنبال ایجاد نمایی چشمگیر برای پشت تلویزیون هستند نمای آجر نسوز پشت تلویزیون یکی از نماهای چشم نواز و بسیار زیباست که می توانید از آن به تنهایی و یا با استفاده از نورپردازیهای زیبا و سقف کشسان کلاسیک بهره ببرید.

10-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه