ارسال به دیگران پرینت

زندگی خود را با حوزه آجر متحول کردم

برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و استفاده‌ بهینه از آن را یاد بگیرید. من توانستم با این چند راهکار در حوزه آجرنسوز میلیاردر شوم و ماهیانه سود باورنکردنی را کسب کنم. حال بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.

زندگی خود را با حوزه آجر متحول کردم

برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و استفاده‌ بهینه از آن را یاد بگیرید. من توانستم با این چند راهکار در حوزه آجرنسوز میلیاردر شوم و ماهیانه سود باورنکردنی را کسب کنم. حال بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.

آجر نسوز سلیسی

آجر نسوز سیلیسی همان طور که از نامش پیداست از خاک سیلیسی نسوز تهیه شده است و ترکیبات این آجر های نسوز کانی ها و پوکه های معدنی می باشد که از مقاومت دمایی بالایی برخوردارند و در کوره ها با درجه گرمایی بالایی تولید می شوند این آجر های نسوز بسیار کاربردی می باشند و همه افراد بر طبق نیازشان می توانند این آجر های نسوز را با قیمت مناسب و به صرفه ای تهیه نمایند و مورد استفاده خود قرار دهند همچنین می توانند این آجر های نسوز را با قیمت پایین تری خریداری نموده و به فروش برسانند و سود زیادی کسب کنند. آجر نسوز سیلیسی نسبت به کیفیتی که دارا می باشد بسیار مناسب و به صرفه است و توسط افراد متخصص و کاربلد، با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 می توان از این آجر ها در فر ها و کوره ها و هم چنین در نمای ساختمان ها استفاده نمود شما می توانید این آجر نسوز سیلیسی را در کف تنور فر و یا کوره خود قرار داده و درجه حرارت تنور را بالا ببرید این آجر ها در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند و باعث زود تر داغ شدن تنور و کوره شما می شوند.

9-1

آجر نسوز سهند

آجر نسوز سهند این کارخانه از جمله بهترین نوع آجر فشاری می باشد که در بسیاری از ساختمانها برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود این نوع آجر نسبت به انواع دیگر آجرها بسیار جدیدتر هستند. این آجرها قدری ترد می باشند و ترکیبات آن حاوی خاک نسوز و خاک چینی می باشد. آجرهای نسوز در گذشته کاربردهای دیگری داشت اما کم کم در نمای ساختمانها از آن استفاده شد از جمله ویژگی مهم این نوع آجرها این است که دارای رنگهای مختلفی می باشند که مشتری می تواند با توجه به سلیقه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب نماید.

آجر نسوز طرح انگلیسی که این روزها کمتر مورد توجه مردم قرار می گیرد و فروش آن کمتر شده است اما طراحان با رنگ و لعاب دادن به این آجرها توانسته اند مخاطب را به سمت این آجرها سوق دهند آجرها معمولا بر حسب میزان دمایی که برای پخت آنها به کار رفته رنگهای متفاوتی به خود می گیرند. آجرهای وارداتی از انگلستان که در گذشته وارد کشور می شدند این آجرها متمایل به قرمز بود که دلیل آن را می توان به این علت دانست که آهن خاک این آجرها زیاد است.

در ساخت ویلا مقوله زیبایی نمای خارجی ویلا بسیار توجه می شود که به این دلیل است که برای خریدار زیبایی قسمت خارجی ویلا مانند زیبایی داخلی آن مهم می باشد.

9-2

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه یکی از دهها آجر است که با بسیاری از آنها از لحاظ ساختار و کیفیت متفاوت می باشد چون این آجر مخصوص از خاک نسوز و نوع خاک به نام خاک چینی تهیه شده است که هر دو در داخل کشور به فراوانی وجود دارند و به نسبت های مناسب با یکدیگر ترکیب شده سپس توسط دستگاه های مخصوص در قالب مخصوص تحت فشار قرار می گیرند.

تولید این آجرها به روش تر و خشک تولید می‌شوند که در هر دو روش خشت آجر در نهایت باید در کوره قرار بگیرد و تحت دمای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد پخته شود تا به این ترتیب ساختار منظم و بسیار مستحکم مولکولی را پیدا کند و از آن در عایق کاری صنعتی، کوره و نمای ساختمان به فراوانی استفاده شود. بهترین این آجر نسوز دارای تنوع بسیار زیادی در شکل و رنگ است و حتی امروزه تنوع در مورد اولیه سازنده آن نیز بسیار بالا رفته است چون علاوه بر خاک چینی و خاک نسوز از پوکه های معدنی خاصی نیز در این محصول استفاده می شود که چه خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاصی به آن می دهد و مقاومت آن را در برابر حرارت و عوامل محیطی افزایش خواهد داد.

بهترین این نوع آجر از ظاهر آن به راحتی تشخیص بوده چون این آجرها معمولاً زمخت تر از آجرهای دیگر هستند و برتر نیز می باشند و هیچ گونه خاک اضافی بر روی آنها وجود ندارد همچنین به راحتی می توان دانه های زبر رنگی را روی این آجر تشخیص داده که یکی از تفاوت های اصلی این آجر با آجرهای دیگر است.

9-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه