ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | رقم حقوق | جامعه کارگری

خبر خوش برای بازنشستگان رسید | افزایش بی سابقه حقوق بازنشستگان از آذر ماه | افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی ۵۷ درصد افزایش پیدا می‌کند.

خبر خوش برای بازنشستگان رسید | افزایش بی سابقه حقوق بازنشستگان از آذر ماه | افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

با توجه به روال هر سال حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1401 موافقت کرده است و طبق خبر های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است. اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی ۵۷ درصد افزایش پیدا می‌کند.

علی اصغر بیات در ارتباط با میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در برنامه تلویزیونی گفت: در خصوص افزایش حقوق جلسات متعددی برگزار شد و با افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه حداقل بگیران ۵۷.۴ درصد به حقوقشان اضافه می‌شود گفت: بازنشستگان سایر سطوح ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان به حقوقشان اضافه می‌شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان اردیبهشت‌ماه اعمال می‌شود.

علی اکبر عیوضی دبیر هیات مدیره کانون کارگری بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران  به ماجرای «افزایش حقوق بازنشستگان و "ویرگول"» پرداخت و گفت: بند ۴ تبصره ۱۲ قانون بودجه، وقتی افزایش مستمری صندوق‌های زیرمجموعه دولت را ۱۰ درصد مشخص کرده، یک ویرگولِ اشتباه آمده؛ نوشته شده «صندوق تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح»؛ درحالیکه منظور صندوقِ تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یا همان صندوق لشگری است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اشتباه تایپی، تأمین اجتماعی را ذیل صندوق‌های دولتی آورده و افزایش مستمری‌بگیر را ۱۰ درصد درنظر گرفته است، گفت: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نامه‌ای را جهت اصلاح این موضوع به مجلس ارسال کرده است.

دبیر هیات مدیره کانون کارگری بازنشستگان تامین اجتماعی در برنامه «سلام صبح بخیر» گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته تکلیف حقوق بازنشستگان تا پایان ماه فروردین مشخص شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری جزییات مذاکرات افزایش مستمری بازنشستگان را تشریح کرد.

حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در ضیافت افطار اعضای خانه کارگر، با اشاره به اعمال ۷۵ درصد متناسب‌سازی در سال ۱۴۰۰، گفت: قرار شد که ۲۵ درصد باقی مانده متناسب‌سازی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با پرداخت ۷۵ درصد موافقت کرد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که ۲۵ درصد باقی مانده تنها به میانه‌بگیران پرداخت شود، بلکه ۹۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود اما ما موافق این هستیم که ۲۵ درصد به همه گروه‌ها پرداخت شود؛ حتی حداقل‌بگیران چراکه این حق آنهاست.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری ادامه داد: بر سر افزایش مستمری سال ۱۴۰۱ و اعمال ۲۵ درصد باقی مانده متناسب‌سازی مناقشه‌ای میان ما و سازمان شکل گرفت. قرار شد که ابتدا افزایش مستمری ۱۴۰۱ بر اساس مواد ۱۱۱ و ۹۶ قانون تامین اجتماعی اعمال شود و ۲۵ درصد باقی مانده در سال جاری اعمال شود.

صادقی ادامه داد: البته مناقشه بر سر اعمال ماده ۹۶ در مورد سایر سطوح پابرجاست و سازمان تامین اجتماعی نظر دیگری دارد که ما موافق آن نیستیم. در مورد اعمال افزایش برای حداقل‌بگیران مناقشه‌ای نیست چراکه ماده ۱۱۱ قانوم تامین اجتماعی تکلیف را مشخص کرده است اما در مورد سایر سطوح افزایش باید با ماده ۹۶ دیده شود و در آن منطبق شود.

بازنشستگان خواهان روشن شدن میزان افزایش حقوق و مستمری، روشن شدن نحوه مصارف بودجه همسان‌سازی و تکمیل متناسب‌سازی در تامین اجتماعی شدند. 

این بازنشستگان اعلام کردند که بنابر بودجه سال ۱۴۰۱ و به گفته علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، ۳۲۳ هزار میلیارد تومان برای اجرای همسان‌سازی اختصاص یافته است. 

از این بودجه، ۲۱۹ هزار میلیارد تومان مربوط به صندوق‌های کشوری و لشکری است و ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم از طریق واگذاری سهام به صندوق‌های تامین اجتماعی، لشکری و کشوری اختصاص می‌یابد. 

از این میزان سهام، ۹۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی تخصیص می‌یابد و ۱۴ هزار میلیارد تومان هم به سایر صندوق‌ها می‌رسد. در نتیجه بودجه متناسب‌سازی در تامین اجتماعی به صورت نقد پرداخت نمی‌شود. 

بازنشستگان با اشاره به بودجه کلی همسان‌سازی یادآور شدند که صندوق‌ها تکلیف اجرای همسان‌سازی را روشن نکرده‌اند. آن‌ها می‌پرسند که در شرایطی که بسیاری از بازنشستگان از اختلاف حقوق خود با شاغلان گلایه دارند، چگونه است که صندوق‌ها تکلیفِ همسان‌سازی ۱۴۰۱ را روشن نکرده‌اند؟ 

به گفته‌ی این بازنشستگان، اختلاف دریافتی شاغل و بازنشسته در بیشترین حالت، در سال جاری، به ۷ تا ۸ میلیون تومان رسیده است؛ در حالی که سال ۹۹ که همسان‌سازی اجرا شد، میزان اختلاف دریافتی به ۲ تا ۳ میلیون می‌رسید. 

 

بازنشستگان در ادامه با اشاره به میزان اعمال افزایش حقوق و مستمری که در صندوق‌های کشوری و لشکری ۱۰ درصد و در تامین اجتماعی به طور متوسط ۵۷ درصد برای حداقل‌بگیران اعلام شده، افزودند که میزان افزایش حقوق‌ها با توجه به افزایش قیمت برخی اقلام سبد مصرفی خانوارها به بیشتر از تورم عمومی، در سال جاری مطلوب نیست؛ بویژه در سطحِ حداقل‌بگیرانِ کشوری و لشکری. 

تکمیل همسان‌سازی تا ۹۰ درصد شاغلان در صندوق‌های کشوری و لشکری و تکمیل ۲۵ درصد باقی مانده متناسب‌سازی در تامین اجتماعی از دیگر خواسته‌های بازنشستگان است. در نتیجه، در تامین اجتماعی ضمن اعمال متناسب‌سازی و بروزرسانی ضرایب مربوط به متناسب‌سازی، باید تکمیل متناسب‌سازی هم انجام شود؛  چراکه تنها ۷۵ درصد متناسب‌سازی مربوط به سال ۱۴۰۰ اجرا شده است.

میر هاشم موسوی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و همچنین معاونین و مدیران ذیربط سازمان تامین اجتماعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیم جهت افزایش میزان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر جامع میان نمایندگان بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی مقرر شد طی هفته جاری با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی و با در نظر داشتن شرایط معیشتی بازنشستگان، مطلوب‌ترین تصمیم جهت افزایش میزان مستمری‌ها و ایجاد رضایتمندی این قشر اتخاذ و پیشنهاد شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پایان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تصمیمات درست، رضایت بازنشستگان تامین شده و به سمت ایجاد عدالت در پرداخت‌ها که هدف این سازمان است؛ حرکت شود.

رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه سال 1401 از اول اسفندماه در دستورکار وکلای‌ ملت در جلسات علنی قوه مقننه قرار داشت که نمایندگان در 13 روز و در قالب 28 جلسه‌ 2 و 3 شیفت کاری لایحه را بررسی کردند و در نهایت رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه در جلسه علنی نوبت عصر روز (سه‌شنبه هفدهم اسفندماه) به پایان رسید.

لایحه بودجه روز (پنجشنبه 19 اسفند ماه) از سوی مجلس تقدیم شورای نگهبان شد که شورا (سه‌شنبه 24 اسفند) پس از انجام بررسی‌ها، ایرادات به لایحه بودجه سال آینده را جهت بررسی و رفع به مجلس بازگرداند که قوه مقننه در جلسه علنی روز چهارشنبه این اشکالات را برطرف کرد.

نهایتاً پس از رفت و برگشت لایحه بین مجلس و شورای نگهبان ، با اعلام سخنگوی شورا لایحه بودجه سال 1401 در تاریخ (یکشنبه 29 اسفند ماه) تایید شد و پس از آن در روز (دوشنبه اول فروردین ماه سال 1401) رئیس مجلس، لایحه را جهت اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

برپایه این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه 1401 مصوباتی جهت حمایت از بازنشستگان داشتند که در ادامه می‌خوانید:

-تخصیص 90 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی

-تخصیص 9 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی بازنشستگان کشوری

-تخصیص 5000 میلیارد تومان بابت همسان سازی -بازنشستگان لشکری

-با تصویب مجلس حداقل حقوق بازنشستگان پنج میلیون تومان تعیین شد

-افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری

حقوق بازنشستگان در سال جدید افزایش نمی یابد؟

گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که فیش مستمری فرودین ماه سال ۱۴۰۱ آنها بر اساس آخرین حکم حقوقی سال ۱۴۰۰ صادر شده است

بر این اساس، سازمان تامین اجتماعی فیش مستمری بازنشستگان را براساس میزان افزایش‌های سال جاری کارگران شاغل بروزرسانی نکرده است.

این بازنشستگان می‌گویند که حکم حقوقی آنها بر اساس فرمول‌های مندرج در آخرین حکم حقوقی که اعمال افزایش بر اساس ماده ۹۶ و متناسب‌سازی ۱۴۰۰، متناسب‌سازی ۷۵ درصد، تفاوت تطبیق متناسب‌سازی، مزایای مستمری و متناسب‌ مبالغ مربوط به آنها اعمال شده است.

به نظر می‌رسد که سازمان تامین اجتماعی آماده اعمال افزایش مستمری‌ها بر اساس بروزرسانی ضرایب متناسب‌سازی و اعمال مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، نیست.

این در حالی است که سازمان باید از ابتدای ۱۴۰۱ و بر اساس بخشنامه مزدی شورای عالی کار برای سال ۱۴۰۱ که افزایش ۵۷ درصدی دستمزدهای حداقل‌بگیران و ۳۸ درصد به اضافه‌ی ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح را مورد تاکید قرار می‌دهد، رفتار کند.

اعمال مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی در پیوند با اعمال ماده ۴۱ قانون کار بر روی بخشنامه مزدی شورای عالی کار معنا می‌یابد؛ اتفاقی که هر ساله از آن با عنوان افزایش مزد و مستمری متناسب با هزینه‌های زندگی، یاد می‌شود.

نگرانیِ مستمری‌بگیران از بروزرسانی نشدن ارقام فیشِ مستمری/ دریافتی فروردین بر اساس حکم حقوقی اسفند است؟

به گفته این بازنشستگان، افزایش مزد و مزایای ناشی از آن و تصویب افزایش مزایای مستمری در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی جدا از اعمال افزایش مستمری سالیانه، چارچوبی است که در هر صورت باید رعایت شود.

بازنشستگان یادآور شدند که افزایش مزایای مربوط به مستمری و بروزرسانی ضرایب متناسب‌سازی در ۱۴۰۱ ارتباطی با اعمال مواد ۱۱۱ و ۹۶ قانون تامین اجتماعی ندارد.

آنها همچنین گفتند که افزایش‌های مربوط به مستمری با توجه به الزام ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باید اتفاق بیفتد.

بر اساس این ماده، سازمان مکلف است میزان کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یکبار کمتر نباشد، باتوجه به افزایش‌هزینه زندگی با تصویب هیات وزیران به همان نسبت افزایش دهد.

بازنشستگان با اشاره به پیش‌بینی افزایش قیمت اقلام برخی کالاهای اساسی یادآور شدند که طبق اعلام انصاف عرضه کننده‌ی این اقلام پس از حذف ارز ۴۲۰۰ قیمت برخی از این اقلام ۴۰ تا ۵۰ درصد در سال جاری افزایش می‌یابد.

جدا از افزایش‌های سال جاری، در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ شاهد خیز افزایش قیمت‌ها بوده‌ایم که منجر به افزایش سطح عمومی تورم شده است؛ گرچه برخی اقلام همواره تورمی بالاتر از تورم عمومی داشتند. برای نمونه، بین بهمن ۹۸ تا ۹۹، قیمت کالاهای اساسی ۴۰ تا ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

در همین حال در مهر ماه سال گذشته که تورم برخی کالاها از میان ۵۳ کالا به بیش از ۲ برابر یعنی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. در نتیجه بازنشستگان انتظار دارند که تورم به واسطه ترمیم مستمری آنها از فروردین ماه دیده شود.

 
 
 
 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین علی ارسالی در

      بحران فلسطین هم به اندازه این حقوق بازنشستگان پیچیده نشده چقدر مینویسید پخش ونشر میدهید بیکارید؟ خاک توسرتون با این زرررررر تکراری هر روز شما

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا چقدر سر مردم گرم میکنید حالا چقدر قرار هست پول بدید بی چاره کارگرها .بازنشتگان
        قیر از رفت امد بچه عروس داماد ابروداری .
        ماهی چهار پنج هزار تومان باید پول دارو بند
        هرماه😔😔😔😔

    • ضرغام حیدری ارسالی در

      یه فکری به حال بازنشستگان امسالی هم بکنید نسبت به همکاران پارسالیمان عقب افتادیم

    • ناشناس ارسالی در

      فقط زر میزنید

    • ناشناس ارسالی در

      هخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • ناشناس ارسالی در

      برای رصای خدا اینقدر دروغ نگید

    • ناشناس ارسالی در

      پس گفتن ابان ماه زیاد میشه چرا میگید آذر

    • جهان ارسالی در

      واقعا که افزایش حقوق که میبایست از فروردین اعمال میشود از نیمه سال با ۱ میلیون افزایش اجرا خواهد شد افزایش بی سابقه هست . چرا در متن نمی‌نویسد ۱ میلیون افزایش حقوق که بار تورمی و به گرانی های بی حساب و کتاب دامن نزنید . این گونه مطالب با هدف به آشوب کشیدن بازار هست.

    • مصیب ارسالی در

      چی زدی عجب ساقی داشتی سال چهارصدویک نزدیک سه چهارمش تمام شده چهارماه دیگه باقی مونده تازه اطلاع رسانی میکنی کافزایش حقوق ب کجارسیده میزاشتی دوسال دیگه میگفتی

      • دروغگوشناس ارسالی در

        انتظار دارید از دزدی که دزدی کرده و جیب تامین اجتماعیو زده و حقوق کارگران بازنشسته را پایمال کرده بیاید بجای اراجیف ، حقیقت ماجرا را بگوید خیلی ساده اید اینها همه سرشان تو یک آخوره ، کسی که دروغ میگه طرفش که بازنشستگان هستند را احمق فرض کرده ، در این دکانتان را ببندید دیگه حنایتان رنگی ندارد.

    • ناشناس ارسالی در

      دوزار چارزار چیو عوص نمیکنه خط فقر زیر 18 میلیون با اینهمه اطلاع رسانی و افزایش خودتونو کشتید یه مستمری که 4 قسمت میشه سهم یک سرپرست خانوار مثه خودمن 1600 آقا اینو توچشم کنم یا خرجش کنم با این تورم خدا ازتون نگذره مردیم از فقر

    • الهویردی رحیملو ارسالی در

      با عرض سلام احتراما برای بارنشستگان بیمه تامین اجتماعی که ۲ دو سال جبهه جنگی داوطلبانه و خدمت سربازی بودند و همچنین برادر شهید هستند چه مزایایی تصمیم گرفته اید من فقط به کارت ایثارگرسپاه انقلاب اسلامی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه میکنم

    • مهری ارسالی در

      کجاست اضافه حقوق مگه قرار نبود آبان معوقه فروردین را بدهید پس چرا ندادین فقط دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      چقدردروغ کدوم همسانسازی بسه دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      انشالله دوسه سال دیگه حقوقها اضافه میشه

    • Majed ارسالی در

      همش وعده همش دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان بجز دروغ و وعده وعید کاری از دولت ورشکسته ساخته نیست

    • Ali ارسالی در

      سلام،این خبر مال اول ساله،چراخبردروغ نشرمیدن

    • سیامک ارسالی در

      سلام اینجا معلوم میشه که هر کس کارهای مدیریتی هست هیچی بلد نیستن ! حقوق های بالای ده میلیون را ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزارتومان اضافه کردید شد۱۵ میلیون حقوق حالا هم میانه بگیران را میبرید رو به ۱۲ الی ۱۳ میلیون. ما حداقل بگیران هم پنج میلیون و خورده ای! خدا لعنت تون کنه انشاالله

    • حسین جانبازن ارسالی در

      دولتیها برای حداقل بگیر تامین اجتمای را همین برج ابان زیاد کنید با۵۸۰۰ حداکثر تا دهم اگر مستاجر نباشی دولتها انقدر حرف نزنید عمل کنید دولت عدالت محور بدبختمون کردید

    • ناشناس ارسالی در

      چرا کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی از دریافت عیدی بر مبنای دو حقوق محروم باشند؟؟؟!!

    • ناشناس ارسالی در

      اشغالها عید امسال چیکار دار به حالا برید بمیرید

    • مهناز ارسالی در

      همه دروعگوید

    • علیرضا ارسالی در

      کاش هنوز هم احمدی نژاد رئیس جمهور ویا رئیس تامین اجتماعی بود تا درست وحسابی به درده کارگرها وبازنشستگان میرسید
      زمان احمدی نژاد با پرداخت ۱۰ سال حق بیمه و۵۰ سال سن بازنشسته شده وحقوق کامل دریافت میشد
      بنده بیشتر از چهل سال در ارگانها وشرکتها وسازمانها زحمت کشیدم
      اما متاسفانه رایانه ای وجود نداشت واکثره مسئولین بیمه با کارفرما کنارآمده ودفترچه معتبر به کارگران میدادند اما لیست کارگر در سوابق درج نمیشد
      ولازم بذکر است که بنده دراینمدت راننده دستگاهای سنگین ماننده رانندگی تریلی درجاده ها وجرثقیل سنگین مشغول بودم ومتاسفانه چون شخصا هر ماهه به شعبه مربوطه بیمه سر نمیزدم ومتاسفانه هنگام پیگیری بازنشسته شدن متوجه ساخت وساز کارفرما با مسئولین وقت شعبه های مربوطه شدم وهمین امر باعث شده فقط کمتر از نیمی از حقوق بازنشستگی را دریافت میکنم
      از مسئولین ومجلس محترم تقاضا مندم که به این مسائل وگرفتاریهای ما رسیدگی کرده وتنها نگذارند امثال بنده که با اجاره منزل ومخارج زندگی باره معیشتی ومخارج را بسختی بکول میکشیم ..متشکرم

    • نادر ارسالی در

      بیمه تامین اجتماعی هستم ..شهریور چهار صدویک باچهار ونیم ملیون تومان بازنشسته شدم بااین تورم این مبلغ به کجا میرسه چه جوری با این مبلع یک ماه زندگی کنم .بایک خانواده پنج نفره

    • شیرزاد ارسالی در

      باسلام.شما را قسم میدم شما مسیولین تحریریه را به هر چی که می‌پرستید و قبول دارید اینهمه اخبار پوسیده و نخ نما و قدیمی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را در بوق و کرنا نکنید.ما همین جوری هم مشکلات بسیار زیادی داریم .شما بخاطر اسپانسر شدن و درآمد نجومی خودتان دست به هر کاری میزنید .جوانمردانه برخورد کنید و مرد باشید و متن مرا در سایت بگذارید اگر واقعا تکلیف خبرنگاری دارید.

    • شاپو ارسالی در

      بهترین بودید

    • ازکارافتاده کلی ارسالی در

      ای بابا

    • محبت معمرپور کرگان ارسالی در

      دولت حقوقهای تامین اجتماعی رو باید درست کند من با5 میلیون 800 هزار تومن مستمری چکار کنم دارای 6 نوه سه داماد یه پسر ویه عروس وسه دختر ویه نتیجه هستم شما رو بخدا ایا میشه بااین حقوق جوابگوی این همه ادمو داد فقط یکدفعه درماه بیان همه چی تموم شده است دوباره میافتم برای قرض گرفتن خلاصه این زندگی نیست که منو امسال من دارند که خودمم دارای سرطان خون هستم اگه لازم باشه مدارکشو اراعه میدم امسال بدترین سال زندگیم بود از ناراحتی من سرطان گرفتم چون شرمنده این همه خانواده شده بودم دولت اقای رئیسی فقط حرف میزنه ولی درعمل صفره دردم زیاد بود فقط به این نوشته ها بسنده کردم یادتون باشه زمستون تموم میشه ولی روسیاهی به ذغال میمونه دوسال دیگه رای گیری میشه خواهشم اینه عیدی بازتشستگان تامین اجتماعی رو مثل کارگرهای شاغل بدهید اگه بخواین بدین میتونید بدید بشرط اینکه اقازاده ها دیگه دزدی نکنند چهل وسه ساله فقط وعده سرخرمن میدین خدا خیرتان دهد وسلام وعلیکم ورحمت الله وبرکاته یا صاحب الزمان خودت بداد این مردم امام حسینی برس ترا بجان عمه ات حضرت زینب سلام الله علیها

    • سپیده ارسالی در

      عالی هست سایت شما

    • علی ارسالی در

      شما مگه مرض داریدیا دلتان درد میکه این همه دروغ می‌نویسید .

    • ناشناس ارسالی در

      بابا تو را به خدا اینقدر دروغ نگید کجای دنیا این همه چرندوپرند مینویسند با این همه تورم که بوجود آوردید با این یک میلیون جبران میشه خودتونو مسخره کردید .بسه دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      همش‌وعده‌وعیدهای‌دروغ

    • شهرام ارسالی در

      آقای صادقی نظر تامین اجتماعی درست است متوسط بگیر بد بخت شد

    • ناشناس ارسالی در

      هی بابا بسه دیگه این همه دروغ میگید خجالت خوب چیزیه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا از این همه دروغ شرم نمی کنید کو کهحقوق اضافه کردید کجا اعمال شد خدا واستون نسازه هرچه نفرین بر شما دروغگو ها

    • ناشناس ارسالی در

      بیناموسا دروغگو

    • ناشناس ارسالی در

      بیشرف دروغگو

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      ای بابا

    • کورش صالحی ارسالی در

      - وزیر محترم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی
      - مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی
      - ریاست محترم سازمان بازنشستگی کشور

      با سلام
      احتراماً ما شاغلین ، بازنشستگان ، کلیه افرادی که به نوعی بیمه پردازان سازمان تأمین اجتماعی کشور هستند طی سالهای گذشته مکرر درخواست خود را مطابق قوانین مبنی بر نیاز جامعه به دارو و درمان صفرتاصد رایگان توسط سازمان تأمین اجتماعی ، تقدیم مسئولین کرده‌ایم .
      به استناد نص صریح قوانین مشروحه ذیل :
      *مواد 54,۵۸ و ۳و۸۹ قانون تامین اجتماعی*
      *و اصل 29 قانون اساسی*
      *‌قانون الزام سازمان تأمین اجتماعی* مصوب مجلس شورای اسلامی 1368/08/01(33سال پیش)
      به‌جهت تعهدات و الزام درمان رایگان توسط سازمان تأمین اجتماعی و همچنین «دو بند آخر ماده 54 : - تحویل داروهای لازم - انجام آزمایشات تشخیص طبی» ، خواستار موکد حذف بیمه تکمیلی هستیم . شایان توجه است بیمه های موازی(بیمه تکمیلی در کنار بیمه پایه)به زیرساخت های درمان لطمات شدیدی زده است و لذا لازم است هرچه سریعتر بیمه تکمیلی(که حقیقتا" یک غده سرطانی برای کشور است) برچیده شود و *خدمات درمان رایگان صفر تا صد ، مطابق قانون توسط بیمه سازمان تأمین اجتماعی انجام شود* .«طبق بنده ه قانون الزام سازمان تأمین اجتماعی برای پوشش ضعف های خود ، لازم است از بسترهای خصوصی نیز باهزینه کرد آن سازمان بهره مند گردد» . با تشکر

    • ناشناس ارسالی در

      بازم دروغ چاپی که پرداخت به زودی وبازم وعده وعیدهای پوشالی دولت اگر قرار بود پرداخت بشه همزمان با افزایش حقوق خودشون اینکارو‌میکردن .دولت یک بار اول سال و یک‌بار وسط سال حقوق بازنشسته های خودشونو اضافه میکنه اما مال تامین اجتماعی چه کارگری و چه بازنشسته ها انواع و اقسام دلیلهارا برای عدم اضافه و‌پرداخت رو میکنه ،از ویرگول اشتباه تا اشتباه بانکی و ....این تجزیه و تبعیض افراد یک جامعه چه معنی میده جامعه تامین اجتماعی هم زحمت و کار زیادی انحام میدن و سختیهای زیادی میکشن ماهم مثه دولتی و لشکری مال همین مرزو بومیم ولی اینکه چرا باما مثه پس مانده ها رفتار میکنید این دوراز تفکرات اسلامی و آرمان گراییتونه .اسما و تبلیغانه ژست احترام بمارو میگیرین اما درعمل صفر هستین .

    • شهلا ارسالی در

      مسوولین محترم وجدانن میتونید فقط یک ماه با حقوق پنج و پانصد که سه و هشتصد باید بدیم برای وام زندگی کنید ببنید چه به روز مردم آوردین

    • ناشناس ارسالی در

      دولت و تأمین اجتماعی از بس افزایش حقوق بازنشستگان کارگری را در بوق و کرنا اعلام کردند باعث حسادت سایر بازنشستگان شدند .کسی خبر نداره که 6 ماه اول سال دولت با مخالفت خود باعث آزار بازنشستگان کارگری شد تا پس از 6 ماه با چندرغاز مصوبه تأمین اجتماعی موافقت کرد ؟! 6 ماه دوم سال هم تأمین اجتماعی باعث آزار شده که صنار معوقات 5 ماهه اول سال را میخواهد قطره چکانی و در 5 ماه پرداخت کند ؟!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه