ارسال به دیگران پرینت

آتش زدن خانه امام راحل

آتش زدن خانه امام راحل در خمین صحت دارد؟+ویدئو

آتش زدن خانه امام راحل در خمین صحت دارد؟

آتش زدن خانه امام راحل در خمین صحت دارد؟+ویدئو

آتش زدن خانه امام راحل در خمین صحت دارد؟

در حالی که رسانه‌های معاند فارسی‌زبان با انتشار شایعه‌ای از آتش زدن بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین توسط آشوب‌گران خبر داده بودند، گزارشات میدانی نشان می‌دهد این شایعه صحت نداشته و این مکان تاریخی وضعیتی عادی دارد و میزبان حضور بازدیدکنندگان است.

به دنبال فراخوان ضدانقلاب شامگاه پنجشنبه تجمعی هرچند محدود در شهر خمین برگزار شد، از صبح امروز اما رسانه‌های ضدانقلاب خبری منتشر کرده و مدعی شدند که اغتشاش‌گران بیت تاریخی امام راحل در خمین را به آتش کشیده‌اند که البته این خبر از اساس کذب و دروغ است.

این درحالیست که براساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از خمین هیچ آتش سوزی و آتش زدن بیت امام در خمین وجود نداشته است و درب بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین به روی زائران و عاشقان امام راحل باز است.

این اتفاق درحالی اتفاق می افتد که به گفته برخی شاهدان عینی و مردم خمین تجمع محدودی در خمین شب گذشته رخ داده ولی آتش زدن بیت تاریخی امام در خمین وجود نداشته است.

 

توضیحات معاون سیاسی استاندار مرکزی

بهنام نظری معاون سیاسی استاندار مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با تکذیب خبر آتش سوزی بیت تاریخی امام راحل اظهار داشت: رسانه های معاند و ضدانقلاب تلاش دارند تا با راه انداختن دروغ و کذب گویی زمینه اغتشاش و دمیدن در اغتشاش را فراهم آورند که مساله آتش زدن بیت تاریخی امام راحل که برای ملت ایران دارای ارزش معنوی است، یکی از همین دروغ ها بود چراکه اصل چنین خبری از اساس دروغ است.

وی افزود: در پیگیری از فرماندار شهرستان خمین به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان، موضوع را پییگیری کردم که وی این موضوع را از اساس کذب عنوان کرده و تمامی تصاویر و فیلم های منتشره و خبرهایی که ضدانقلاب پخش کرده است دروغ و کذب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: این مساله و دروغ پردازی جریان ضدانقلاب از سوی شورای تامین شهرستان خمین در دست پیگیری است، دستور مجدد داده شد تا موضوع را پیگیری کنند.

حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جانم فدای رهبر ارسالی در

      تا کور شود هرآن کسی که بد خواه نظام اسلامی است درود بر خمینی سلام بر شهیدان
      دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما
      مرگ بر ضد ولایت فقیه

    • امیری ازشیراز ارسالی در

      این کثافت هاکباهستن شایع میکنندملت نمردن که کسی جرات چننین کاری بکنه، خودش وخانش آتش، میکشیم

    • یه ایرانی ارسالی در

      بالاخره آتشش میزنیم همه ما ایرانیها اینکارو میکنیم به کور چشم اعراب و اجنبیها

    • ناشناس ارسالی در

      خوب بود امام راحل حرف اقای ایت ...العظمی خویی را گوش می کرد که گفت حکومت اسلامی را اقاامازمان باید تشکیل دهد ولی افسوس وصد افسوس.....

    • ناشناس ارسالی در

      خدایا خودت این کشور را از شر مزدوران آنگلوساکسونی نجات بده

    • ناشناس ارسالی در

      دشمن به سیم آخر زده، قدری صبوری لازم است هموطن.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه