ارسال به دیگران پرینت

راه های کسب درآمد برای دانشجوها

همه می‌دانیم که دانشجوها برای تحصیلات نیاز به درآمد نسبتا زیاد و کارهای پاره وقت دارند که در حال حاضر درآمدزاترین و شغل مناسب برای این دسته از عزیزان فروش صیفی جات میباشد که پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

راه های کسب درآمد برای دانشجوها

همه می‌دانیم که دانشجوها برای تحصیلات نیاز به درآمد نسبتا زیاد و کارهای پاره وقت دارند که در حال حاضر درآمدزاترین و شغل مناسب برای این دسته از عزیزان فروش صیفی جات میباشد که پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

پیاز ترشی

پیاز ترشی از نظر ارزش غذایی به دلیل دارا بودن قندها، ویتامین‌ها به ویژه و ویتامین ث، مواد معدنی بخصوص کلسیم، فسفر و پتاسیم دارای اهمیت است. از سوی دیگر به دلیل داشتن مواد آنتی بیوتیک پیاز از جنبه دارویی پراهمیت است به گونه‌ای که این محصول می‌تواند با تقویت سیستم دفاعی بدن در پیشگیری از بیماری‌ها موثر باشد.

برای تهیه پیاز ترشی معمولاً از پیاز های ریز استفاده می شود، در این صورت دوام و ماندگاری پیاز ها بیشتر شده و کیفیت این محصولات بالا می‌ رود، آن ها دارای ارزش غذایی بالایی بوده و برای رفع بیماری های مختلف مناسب می باشند.

این ماده غذایی به عنوان چاشنی خوشمزه ای شناخته می‌ شود که در اکثر غذا ها ترکیب می شود، این ترشی ها سنتی ترین نوع ترشی ها شناخته می‌ شوند و طرفداران زیادی دارند.

برند های زیادی وجود دارند که تولید کننده پیاز ترشی خوشمزه هستند‌، آن ها کالای خود را در بسته بندی های مختلف به مصرف کننده ها عرضه می کنند و برای آن ها قیمت مناسبی در نظر می‌ گیرند.

6-1

پیاز خام

مصرف پیاز خام به دلیل خواص پیاز که برای سلامتی و بدن بسیار فراوان و مفید است توصیه می‌شود اما باید دقت کنید که زیاده‌روی و افراط در مصرف پیاز نیز منجر به عوارض و مضراتی می‌شود. پیاز دارای قند‌ها، ویتامین‌ها مانند A و C، مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و فسفر است. از جمله خواص پیاز می‌توان به مبارزه با سرطان، کمک به بهبود سلامت قلب، کاهش قند خون بالا، تقویت معده و بهبود هضم، حفظ سلامت استخوان، جلوگیری از آلرژی و کاهش التهاب، تقویت سیستم ایمنی، درمان اختلالات گوش، بهبود خواب، بهبود تنفس، بهبود سلامت چشم، بهبود سلامت دهان، تقویت مغز، درمان وبا، درمان تب، تسکین درد قاعدگی اشاره کرد.

پیاز دارای خواص و فواید بی نظیری برای سلامت بدن است و این گیاه دارویی خام یا پخته خواص فراوان و فوق‌العاده‌ای دارد. خواص پیاز خام از خواص پیاز پخته کمی بیشتر است. از خواص پیاز خام می‌توان به سطوح بالاتر ترکیبات آلی در آن اشاره کرد. لایه‌های خارجی پیاز منبع غنی و منشا مهمی از فلاونوئیدها است. از خواص پیاز خام می‌توان به تاثیر آن در درمان بیماری‌های قلبی، دیابت و سرطان اشاره کرد. 

6-2

پیاز خشک

خواص پیاز خشک برای مو بسیار فراوان و مفید است. پیاز موجب درمان شوره سر، حفظ رنگ مو، از بین بردن شپش، جلوگیری از سفیدی مو و بهبود و افزایش رشد مو می‌شود.

ترکیبات شیمیایی که در پیاز وجود دارد از لخته شدن خون جلوگیری می کند. این ترکیبات مانع تجمع پلاکت در شریانها و همچنین تشکیل لخته های خونی در سیاهرگ می شوند. تجمع پلاکت در شریانها و همچنین تشکیل لخته های خونی در سیاهرگ دو عامل موثر در بروز سکته های قلبی و مغزی می باشد.

 

پیاز از قدیمی ترین سبزی هایی است که بشر استفاده می کند. از این سبزی نه تنها برای طعم دادن به غذا، بلکه حتی برای بسیاری حکم طلا داشته و آن را در داد و ستدهایشان به کار می برده اند .

6-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه