ارسال به دیگران پرینت

با سرمایه ی اولیه ی کم به درآمد بالا برسیم

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چگونه با سرمایه ی اولیه ی کم به درآمد بالا برسیم ما اینجا هستیم تا با آموزش‌ و راهکارهای مصوب شما را با این روش‌ها آشنا کنیم تا به درآمدی میلیونی برسید یکی از این مشاغل تجارت صیفی جات میباشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

با سرمایه ی اولیه ی کم به درآمد بالا برسیم

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چگونه با سرمایه ی اولیه ی کم به درآمد بالا برسیم ما اینجا هستیم تا با آموزش‌ و راهکارهای مصوب شما را با این روش‌ها آشنا کنیم تا به درآمدی میلیونی برسید یکی از این مشاغل تجارت صیفی جات میباشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیاز زرد

از جمله خواص پیاز زرد به کمک و تاثیر آن در رفع آکنه می‌توان اشاره کرد. پیاز دارای خاصیت ضد میکروبی، ضد باکتریایی و ضد التهابی است و با داشتن این خواص می‌توا‌ن از پیاز به عنوان ی یک ضد عفونی کننده بسیار قوی یاد کرد. خواص ضد عفونی کنندگی پیاز موجب محافظت از پوست برابر آکنه و عفونت‌های پوستی دیگر می‌شود. از پیاز و آب پیاز برای درمان و رفع جوش و آکنه استفاده می‌کنند.

برای بهره‌مندی از خواص آب پیاز برای پوست می‌توانید یک قاشق سوپ خوری آب پیاز را همراه با یک قاشق سوپ خوری زیتون مخلوط کرده و ترکیب حاصل را روی صورت خود بمالید. اجازه دهید برای مدت زمان بیست دقیقه روی صورت شما مانده و بعد صورت خود را بشویید. مصرف منظم پیاز اثر فوق‌العاده‌ای در رفع آکنه خواهد داشت.

4-1

پیاز سفید

از دیگر خواص پیاز سفید می‌توان به خاصیت ضد پیری که داروی گیاهی اشاره کرد. پیاز با داشتن ویتامین‌هایی مانند ویتامین A و ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند در مقابل آسیب حاصل از اشعه‌های مضر فرابنفش از پوست محافظت کند. همجنین آنتی اکسیدتن‌های موجود در پیاز می‌تواند موجب خنثی سازی و مبارره با رادیکال‌های آزادی که مسئول پیری زددرس پوست هستند مبارزه کرده و از پیری پوست جلوگیری کنند. در کوارستین که یک آنتی اکسیدان قوی است و می‌تواند پوست را بدون چروک نگه دارد در پیاز در مقادیر بالایی یافت می‌شود. پیاز با داشتن ویتامین‌ها و گوگرد پوست را نرم و انعطاف پذیر می‌کند. ماساژ دادن پوست با آب پیاز می‌تواند برای افزایش گردش خون در پوست کمک کننده و مفید باشد.

از دیگر خواص پیاز می‌توان به تاثیر آن در درخشندگی پوست اشاره کرد. ویتامین C موجود در پیاز به درخشندگی و طراوت پوست کمک می‌کند. پیاز با خواص ضدعفونی کنندگی که دارد موجب رفع جوش و آکنه شده و همچنین با داشتن آنتی اکسیدان‌ها موجب رفع پیری نیز می‌شود. در مجموعه از جمله خواص آب پیاز برای پوست می‌توان به تاثیر آن در درخشندگی پوست اشاره کرد.

4-2

پیاز قرمز

پیاز قرمز شفا دهنده‌ی بسیاری از بیماری‌هاست.پیاز خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و ما میخواهیم درباره پیاز قرمز و فایده های آن اطلاعاتی را با شما در دلگرم به اشتراک بگذاریم. آب میوه ها و سبزیجات سرشار از خواص درمانی فراوانی است اما پیاز قرمز چطور؟

شما ممکن است فکر کنید که آب این گیاه طعم بسیاری بدی خواهد داشت اما این آب خوش طعم شیرین دارای فواید دارویی فراوان است.اما اگر از آن برای درمان بیماری خاصی استفاده می کنید حتما با پزشک متخصص خود مشورت نمایید.پیاز قرمز آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی است.

تا جایی که می‌توانید از این نوع پیاز استفاده کنید.این ماده‌ی غذایی بسیاری از بیماری‌ها را درمان کند

4-3.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه