ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | ازدواج‌ موقت | ازدواج کردن | ۱۲ بار ازدواج کردن

اعتراف عجیب یک مرد به ۱۲ بار ازدواج ! | ۱۲ بار ازدواج کردم

محمود مردی هوس باز بود ۱۲ بار ازدواج موقت انجام داده بود

اعتراف عجیب یک مرد به ۱۲ بار ازدواج ! | ۱۲ بار ازدواج کردم

محمود مردی هوس باز بود ۱۲ بار ازدواج موقت انجام داده بود

محمود که ۲۶ سال سن دارد و مأموران آگاهی او را به اتهام سرقت های خشن خیابانی دستگیر کرده اند، افزود: همسرم مرا خوب شناخته بود و برای همین هم بی درنگ طلاق گرفت. اما من به جای آن که با این شکست به خودم بیایم و اشتباهاتم را جبران کنم مست پول و ثروت پدرم شدم و در باتلاق فساد و اعتیاد فرو رفتم. محمود در بیان داستان تلخ و عبرت آموز زندگی اش گفت: پدرم بازاری است و آبروی خانوادگی را بزرگ ترین ثروت و اعتبار خود می داند. ولی من که بچه ته تغاری اش هستم با توجه به زندگی مرفه و امکاناتی که در اختیار داشتم آبروی او را به بازی گرفتم و در واقع باید بگویم از اخلاق خوب تمام اعضای خانواده ام سوء استفاده کردم.

 

مرد جوان نفس عمیقی کشید و افزود: متأسفانه از نوجوانی اسیر رفیق بازی و میهمانی های شبانه شدم و نه تنها نتوانستم حتی مدرک دیپلم بگیرم بلکه از سن ۱۸ سالگی دچار فساد اخلاقی شدم. ۲۲ ساله بودم که پدرم با نگرانی که برای آینده ام داشت تصمیم گرفت مرا داماد کند تا بلکه دست از کثافت کاری هایم بردارم. او همچنین تهدیدم کرد اگر هر چه سریع تر ازدواج نکنم از ارث محروم خواهم شد و به این ترتیب بود که دختر یکی از اقوام را به عقد خودم درآوردم. ولی افسوس که فکر و ذهنم فاسد شده بود و نمی توانستم دست از هوس بازی هایم بردارم.

همسرم نیز به محض آن که چهره واقعی ام برایش نمایان شد دادخواست طلاق داد و از هم جدا شدیم. الان مدت چهار سال از جدایی مان می گذرد و در این مدت ۱۲ بار ازدواج موقت کرده ام و با زنان دیگری نیز روابطی داشته ام و... . محمود اشک هایش را پاک کرد و گفت: من در اثر ارتباط با زنی خیابانی از حدود یک سال و نیم قبل به مواد مخدر صنعتی آلوده شدم. خانواده ام که دیگر تحمل این گرفتاری را نداشتند مرا طرد کردند و... . محمود لبخند تلخی زد و گفت: من، یعنی همان کسی که روزی خودروهای گران قیمت سوار می شدم و خط اتوی لباسم نمی شکست حالا به اتهام زورگیری های شبانه دستگیر شده ام و انگیزه ارتکاب سرقت را تأمین خرجی مواد مخدر اعلام کرده ام. خاک بر سرم کنند که به حرف های پدر و مادرم گوش ندادم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه