ارسال به دیگران پرینت

ادکلن

بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه

با رسیدن فصل پاییز و زمستان بیشتر آقایان عطرهای خنک را کنار گذاشته و دوباره به عطرهای گرم روی می‌آورند.

بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه

بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه

 

با رسیدن فصل پاییز و زمستان بیشتر آقایان عطرهای خنک را کنار گذاشته و دوباره به عطرهای گرم روی می‌آورند. هیچ چیز در روزهای سرد پاییز و زمستان، به اندازه بوی یک عطر گرم و شیرین دلچسب نیست. عطرهای گرم و شیرین، سرمای فصل‌‌های سرد را به گرمایی با رایحه خوش تبدیل می‌کند. تعداد برندها و عطرهایی که رایحه گرم و شیرین دارند اصلاً کم نیست؛ همین موضوع افرادی را که قصد خرید عطر و ادکلن دارند، تا حدودی گمراه می‌کند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مقاله بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید سرمای پاییز و زمستان را با گرمای ادکلن خود از بین ببرید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱. عطر زرجف کازاموراتی ۱۸۸۸؛ یکی از بهترین عطر های گرم و شیرین مردانه

برند زرجف کازاموراتی (Xerjoff Casamorati) نیازی به معرفی ندارد. این برند ایتالیایی، با عطرهای لوکس و سلطنتی شناخته می‌شود. عطر ادوپرفیوم ۱۸۸۸ یکی از بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه برای روزهای سرد سال است. این عطر با بوی قوی خود، حضور شما را در یک مکان اعلام می‌کند و با ماندگاری بالا تا مدت‌ها بوی آن به مشام می‌رسد. رایحه گرم، شیرین و تلخ این محصول حس اشرافی‌ بودن را به اطرافیان شما القا می‌کند. 

در رایحه اولیه این عطر از زعفران، رایحه‌ای آشنا برای ایرانی‌ها، استفاده شده است؛ همچنین بوی میخک، گشنیز و فلفل سیاه نیز از نت‌های ابتدایی این عطر لوکس هستند. رایحه بهار نارنج، گل رز و یلانگ یلانگ، به‌عنوان نت میانی این عطر به مشام می‌رسد. در نهایت، عطر درخت توس، نعناع هندی، چوب صندل و کهربا به‌عنوان نت‌های پایانی، شکوه این عطر را به اوج می‌رساند.

اگر قصد خرید انلاین ادکلن دارید، عطر زرجف کازاموراتی ۱۸۸۸ خاص‌ترین انتخاب ممکن خواهد بود. یکی از نکات مثبت این عطر، یونیسکس بودن آن است؛ یعنی هم آقایان و هم خانم‌های خاص پسند می‌توانند از این عطر استفاده کنند.

5666UY6UYTYH

۲. عطر تام فورد توباکو وانیل؛ عطر گرم مردانه از کلوپ‌های لندن

برند تام فورد به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در دنیا شناخته می‌شود. عطر تام فورد توباکو وانیل (Tom Ford Tobacco Vanille) با غلظت ادوپرفیوم، همان‌طور که از نامش پیدا است، رایحه‌ای ترکیبی از وانیل و تنباکو دارد. سازنده این عطر، رایحه آن را از شهر لندن و کلوپ‌‌های معطر با بوی انواع چاشنی الهام گرفته است. این عطر در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد و ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. این عطر در دسته بویایی رایحه‌های تند شرقی قرار می‌گیرد که تنباکو و ادویه‌‌های معطر نت‌های ابتدایی آن را تشکیل می‌دهند. وانیل، دانه تونکا، شکوفه تنباکو و کاکائو اسانس‌های ملایم‌تر و میانی این عطر فوق‌العاده هستند. 

در پایان بوی خشکبار و رایحه‌های چوبی دلیلی است که می‌توان این عطر را یکی از بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه برای فصل‌های سرد سال دانست. قیمت ادکلن مردانه اورجینال تام فورد توباکو وانیل، گواهی بر کیفیت و خاص بودن این عطر است.

 

TUTYTYTY

۳. بولگاری من (Bvlgari Man)؛ بهترین عطر مردانه برای استفاده روزمره در پاییز

عطر بولگاری من مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایانی است که به عطرهایی با رایحه‌ ملایم علاقه دارند. این عطر در سال ۲۰۱۰ وارد بازار عطر شد و از همان ابتدا بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این عطر رایحه‌ای معتدل دارد ولی باتوجه‌به ترکیبات موجود در آن، نسخه‌ای ملایم از عطرهای گرم و شیرین محسوب می‌شود. نت‌‌های ابتدایی این ادو تویلت شامل بوهای نسبتاً شیرین برگ بنفشه، نیلوفر آبی، ترنج و گلابی سفید است.

در ادامه بوی عنبر، چوب صندل، چوب کشمیری، گیاه ناگارموتا، کهربا و غلات هندی که بسیار گرم هستند، به مشام می‌رسد. در نهایت عطر ملایمی از مشک، عسل سفید، دانه تونکا و بنزوئین در فضا ماندگار می‌شود. این عطر به دلیل ملایم بودن برای استفاده روزانه در فصل پاییز بهترین انتخاب خواهد بود. برای روزهای سرد زمستان احتمالاً به رایحه‌ای قوی‌تر و گرم‌تر نیاز خواهید داشت. برای اطلاع از قیمت ادکلن بولگاری، به بخش فروشگاهی بودیسه شاپ سر بزنید.

۴. عطر دیور هوم اینتنس؛ یکی از بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه

ادوپرفیوم دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense) در سال ۲۰۰۷، به‌عنوان نسخه جایگزین و تکمیل‌‌کننده عطر دیور هوم، توسط کمپانی سرشناس دیور روانه بازار شد. رایحه گرم و گیرا همراه با شیرینی بسیار اغواکننده، این عطر را به یکی از اولین انتخاب‌ها برای آقایان شیک‌پوش و سخت‌پسند تبدیل کرده است. این عطر با رایحه بسیار گیرا و قوی را می‌توان در مهمانی‌های شبانه و رسمی در شب‌‌های سرد پاییز و زمستان استفاده کرد. این عطر را می‌توان در گروه بویایی چوبی-گلی-مشکی قرار داد. نت اصلی این عطر که به‌عنوان رایحه اولیه به مشام می‌رسد، اسطوخودوس است. زنبق، گلابی و گل ختمی نت‌های میانی این عطر جذاب هستند. عناصر سدر و خس خس قدرت این عطر را در پایان دوچندان می‌کنند. ادوپرفیوم دیور هوم اینتنس با غلظت بسیار بالا، ماندگاری طولانی و پخش بوی وسیعی دارد.

8888888

۵. گرلن لهوم آیدیل (GUERLAIN-L'Homme Ideal)؛ ایده‌آل‌ترین بوی شیرین عطر

ادو تویلت گرلن لهوم آیدیل، ادکلنی با رایحه‌ای گرم و چوبی، در سال ۲۰۱۴ روانه بازار عطرها شد. این عطر که توسط برند گرلن، «ایده‌آل» نام‌گذاری شده است، بهترین انتخاب برای فصل‌های سرد سال خواهد بود. این عطر برای آقایان باوقار و باجذبه طراحی شده که اقتدار و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. نت‌های ابتدایی این عطر جذاب شامل اسانس رزماری، شکوفه پرتقال، مرکبات و نارنج است که تصویر جنگل‌های مرطوب شمال را در ذهن تداعی می‌کند. در ادامه بوی بادام و دانه تونکا به‌عنوان نت‌های میانی به مشام می‌رسند. در نهایت، بوی چرم، سدر و خس خس، اقتدار این عطر را به اوج خود می‌رساند.

با خرید عطر از بودیسه شاپ، به روزهای سرد سال گرما ببخشید

در این مقاله ۵ مورد از بهترین ادکلن های گرم و شیرین مردانه را به شما معرفی کردیم. عطرهای گرم و شیرین، بهترین انتخاب برای روزهای سرد فصل پاییز و زمستان هستند؛ زیرا رایحه این عطرها در هوای سرد راحت‌تر پخش می‌شود. اگر قصد خرید عطرهای معرفی شده در این مقاله یا هر عطر دیگری را دارید، بودیسه شاپ را فراموش نکنید.

بودیسه شاپ با سال‌ها تجربه در قلب بازار تهران، بهترین عطرها از شناخته شده‌ترین برندهای دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تنوع بالای محصولات در فروشگاه بودیسه، خرید انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه را با بهترین قیمت بازار به امری آسان تبدیل کرده است. برای مشاهده و خرید انواع عطر و ادکلن می‌توانید به سایت این مجموعه با آدرس boodise.shp سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۵۵۵۹۶۸۱۶ تماس بگیرید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه