ارسال به دیگران پرینت

لذت ثروتمندی را اینگونه درک کردم

ثروتمند شدن برای همه افراد حس بسیار خوبی است و کسی نیست که بگوید این حس را دوست ندارد من نیز به لطف خدا و پشتکار خودم توانستم در حوزه پودرهای خوراکی به فعالیت مشغول شوم.

لذت ثروتمندی را اینگونه درک کردم

ثروتمند شدن برای همه افراد حس بسیار خوبی است و کسی نیست که بگوید این حس را دوست ندارد من نیز به لطف خدا و پشتکار خودم توانستم در حوزه پودرهای خوراکی به فعالیت مشغول شوم.

پودر بادمجان

پودر بادمجان به بدن در از بین بردن سلولهای سرطانی کمک بسیار شایانی می کنند این سلولها اگر با کمک مواد قوی ای مانند پودر بادمجان از بین نروند و جمع شوند می توانند به سلولهای سرطانی بسیار خطرناکی تبدیل شوند و به سلولهای بدن ما آسیب برسانند.

بدون شک یکی از مفیدترین خوراکیهای محبوب بادمجان سیاه می باشد که در غذاهای ایرانی کاربردهای بسیار زیادی دارد اما اگر می خواهید طعم بادمجان بسیار بهتر در غذای خود حس کنید بدون هیچ گونه شکی پودر بادمجان انتخاب بسیار بهتری برای شما خواهد بود. یکی از خواصهای بسیار خوبی که شما با مصرف کردن پودر بادمجان در برنامه غذایی به ان می رسید کنترل بیار خوب و مناسب کرسترول خون می باشد.

این موضوع باعث می وشود که که سلامت شما تا حدود بسیار زیادی حفظ شود و همچنین باعث می شود که خواب بسیار آرامی داشته باشید. اسید کلروژنیکهای درون پودر بادمجان که  یک آنتی اکسیدان اولیه است، می تواند باعث شود سطوح لیپوپروتئین یا همان کلسترول بد و مضر در خون کاهش یابد و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب تا حدود بسیار زیادی کاهش می دهد.

10-1

پودر زیره

کاربرد پودر زیره در پخت و پز،  مواد مغذی بسیاری را به بدن می رساند. جالب است بدانید که خریداران و فروشندگان در بازار، برای خرید پودر زیره در مقیاس عمده و یا خرده فروشی برای مصرف کننده نهایی موارد بسیاری را در نظر می گیرند تا به قیمتی رقابتی و مطلوب برای بهره مندی همه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی دست یابند.

آن چیزی که در این میان بسیار مهم است، قیمت تمام شده هر واحد محصول پودر زیره است که این خود بستگی مستقیم به قیمت عوامل تولید آن مانند: زمین مناسب در دسترس، نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در زمینه کشت گیاه زیره و میزان سرمایه گذاری تولید کنندگان دارد.

پیش از آنکه به خرید پودر زیره بپردازیم لازم است محصول با کیفیت را خوب بشناسیم و به فواید آن آشنا شویم تا در هنگام پرداخت  قیمت پودر زیره نسبت به کیفیت مناسبی ازآن نیز دست یابیم.

10-2

پودر فلفل

به علت وجود مقدار زیادی از آنتی اکسیدان در پودر فلفل هنگامی که از آن با هدف سلامت پوست خود استفاده می کنید.

از پیری زودرس که یکی از نشانه های آن چین و چروک بر روی پوست است جلوگیری می کنید.

لازم به ذکر است که فلفل سیاه بدون آنکه در طعم و عطرش تغییری ایجاد شود برای مدتی طولانی تازه می ماند، دلیل اینکه غذاها با استفاده از پودر آن بسیار خوش طعم و عطر می شوند همین امر است که توصیه می شود از آن استفاده کنید.

محققان با تحقبق و مطالعه ای که بر روی موشها انجام داده اند به این نکته پی بردند که فلفل سیاه هر چند که به صورت پودر شده هم مورد استفاده قرار بگیرد با بهره گیری از خواص ضد التهابی خود ممکن است در مبارزه با التهاب مزمن که می تواند عامل زمینه ای برای خیلی از بیماریها از جمله سرطان و یا دیابت باشد اثر گذار باشد.

البته به این نکته هم توجه کنید که خواص ضد التهابی این ادویه تند بر روی انسان به صورت گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است.

10-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه