ارسال به دیگران پرینت

شغلی که مرا به سمت میلیونر شدن سوق داد

صنایع غذایی چیزی جدا نشدنی از انسان ها می باشد و زمینه خوبی برای اشتغال آفرینی است در نتیجه من نیز در شاخه های پودر خوراکی مشغول به کار شدم و در مدت یکسال به درآمد بالایی دست پیدا کردم.

شغلی که مرا به سمت میلیونر شدن سوق داد

صنایع غذایی چیزی جدا نشدنی از انسان ها می باشد و زمینه خوبی برای اشتغال آفرینی است در نتیجه من نیز در شاخه های پودر خوراکی مشغول به کار شدم و در مدت یکسال به درآمد بالایی دست پیدا کردم.

پودر زیره

پودر زیره جزء یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ادویه ها در تمام جهان است، به همین دلیل باید از بهترین قیمت خرید پودر زیره آگاهی داشت؛ زیرا این ماده عمدتا به صورت پودری و  به دلیل داشتن خواص دارویی بیشمار و دارا بودن عطر و طعم بی نظیر در پخت غذاهای مختلف بکارمی رود.

نکته حائز اهمیت در اینکه این محصول با چه قیمتی در بازار برای خرید وجود دارد، این است که بدانیم انواع و همچنین موارد استفاده و کاربرد آن چگونه است. در این بین اشاره به خواص دارویی مهم پودر زیره در قیمت خرید آن از جمله مواردی است که به دستیابی منابع و مراجعی که با کیفیت بالا و قیمت پایین، آن را به بازار عرضه می دارند، در درجه بالایی از اهمیت قرار می دهد.

قیمت خرید پودر زیره در ایران به عوامل زیادی نظیر، منطقه ای که این زیره در آن تولید می شود و همچنین کیفیت خاک و شرایط اقلیمی مناسب برای کشت و برداشت این محصول بستگی دارد. پودر زیره دارای خواص بسیار زیاد و تاثیر گذار درتعادل  طبایع بدن و حفظ منابع مورد نظر برای متابولیسم مناسب بدن است.

9-1

پودر فلفل

برای طعم دهی به غذاها می توانید از انواع مختلف ادویه استفاده کنید که یکی از آنها پودر فلفل سیاه است که به صورت پودر شده هم در بازار موجود است و با قیمت مناسب می توانید اقدام به خرید آن کنید.

این ادویه تند برای سلامتی و همچنین عملکرد بهتر بدن مفید واقع می شود که می توانید آن را همراه با غذاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید.

طبع پودر فلفل سیاه گرم و خشک است که علاوه بر اینکه به عنوان یک ادویه محسوب می شود از آن برای درمان به عنوان گیاهی دارویی هم استفاده می کنند.

اگر به سلامتی پوست بدن خود اهمیت می دهید می توانید به جای استفاده از لوازم بهداشتی با قیمت بالا از یک دکتر که متخصص تغذیه باشد برنامه ای مربوط به رژیم غذایی را دریافت کنید که در آن فلفل سیاه به صورت پودر شده هم وجود داشته باشد با انجام چنین کاری به شادابی و طراوت پوست خود کمک شایانی کرده اید.

9-2

پودر بادمجان

یکی از محصولاتی که کاربردهای بسیار زیادی بر روی سلامتی دارد پودر بادمجان خشک شده می باشد که مصارف بسیار متنوعی در غذاها دارد. بادمجانها سیفیجاتی بزرگ و کوچک بارنگی بنفش تیره هستند، این سیفی جات سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است، یک وعده نهار یاشام بادمجان می تواند حداقل 15 درصد از نیاز روزانه فرد به فیبر، مس ،منگنز، B-6 و تیامین را تامین کند. همچنین حاوی سایر ویتامینها و مواد معدنی است این پودر می تواند به خوبی عصاره و طعم بادمجان را به غذاهای شما بدهد و حتی این غذایی با ارزش را به صورت غنی تر و کامل تر به بدن شما برساند.

پودربادمجان منبعی بسیار کامل و قوی از ترکیبات فنلی است که به عنوان آنتی اکسیدان به بدن شما خواص خاص خود را می رساند. آنتی اکسیدانهای موجود در پودر بادمجان خشک شده در حقیقت مولکولهایی هستند.

9-3

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه