ارسال به دیگران پرینت

درآمد باورنکردنی من با انواع انگور

من برای رسیدن به درآمد بالا و ثروتمند شدن کاری را انجام دادم که عاشق آن بودم وقتی شغل یا کسب و کار جدیدی را آغاز می‌کنید، باید با تمام وجود بخواهید که موفق شوید مقاله زیر درباره محصولاتی می باشد که من کسب و کار خود را با آنها شروع کردم لطفا آن را با دقت مطالعه فرمایید.

درآمد باورنکردنی من با انواع انگور

من برای رسیدن به درآمد بالا و ثروتمند شدن کاری را انجام دادم که عاشق آن بودم وقتی شغل یا کسب و کار جدیدی را آغاز می‌کنید، باید با تمام وجود بخواهید که موفق شوید مقاله زیر درباره محصولاتی می باشد که من کسب و کار خود را با آنها شروع کردم لطفا آن را با دقت مطالعه فرمایید.

انگور یاقوتی

یکی از گرانترین و با ارزشترین میوه هایی که در جهان شناخته شده است، انگور یاقوتی می باشد خواص این انگورها بسیار زیاد بوده و در موارد درمانی زیادی استفاده می گردد، همچنین به رنگهای مختلفی چون قرمز، سیاه، بنفش و سبز هستند که طعم بسیار لذیذی هم دارند.

سابقه ی تولید این انگورها به سال 1995 بر می گردد، برخی از کشاورزان ژاپنی تصمیم به خلق انگور درشت تر قرمز گرفتند، در نتیجه پیشنهادات خود را به مرکز تحقیقات ارائه داده و تعداد 400 تاک را به طور آزمایشی کاشتند.

از 400 تاک کاشته شده 4 تاک، انگور عسگری و قرمز تولید کردند که از بین آنها تنها یک تاک بهترین نتیجه ی دلخواه را داشت، شاید برای ما عجیب باشد اما برای کشاورزان امری طبیعی بود زیرا آنها در حال آزمون و خطا بودند و پس از 14 سال توانستند آن انگور قرمزی را که می خواستند را به بازار عرضه کنند.

8-1

انگور شاهانی

قیمت این نمونه انگور شاهانی با توجه به کیفیت دانه های آن مشخص می گردد و وزن هر کدام از این محصولات بالاتر از دیگر نمونه های انگور بوده و به علت طعم منحصر به فردی که این نمونه دارا است از طرفداران بیشتری در بازار برخوردار می باشد.

انگور که در سفره های ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار است در مدلهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال میوه انگور در مهمانیها برای پذیرایی استفاده می شود یا برای صرف صبحانه و عصرانه در کنار پنیر محلی قرار داده می شود.

از این نوع انگور محصولات متنوعی به دست می آید به طور مثال شیره انگور از طرفداران بالایی برخوردار است و بازار خرید و فروش پر رونقی دارد یکی دیگر از مشتقات این نوع انگور سرکه آن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای ساخت انواع ترشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

8-2

انگور قرمز

امروزه بازار میوه های تابستانی در داخل کشور رنگ و روی متفاوتی به خود گرفته و بخش عمده ای از بازار میوه جات را تصاحب کرده است، در این میان بازار خرید انگور قرمز با قیمت مناسب از کشاورز در استانهای بزرگ کشور نظیر تهران با توجه به ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این محصولات رونق بسیاری دارد.

در این مقاله قصد معرفی محصول انگور سیاه و یکی از مشتقات آن یعنی کشمش سیاه را داریم و در انتها نیز به نحو خرید عمده با قیمت به صرفه برای مشتریان و عرضه کنندگان عمده این محصولات اشاره خواهیم کرد.

انگور قرمز از خانواده میوه های تابستانی و یکی از انواع انگور بشمار می رود، که از نظر فنی توت هستند و به شیوه خوشه ای رشد می کنند. انگورهای قرمز مانند بسیاری دیگر از مدلهای انگور در دو نوع هسته دار و بی هسته عرضه می شوند، تفاوت عمده میان این دو نوع محصول در اندازه آنهاست که معمولا انگورهای دانه دار اندازه بزرگتری نسبت به همتای بی دانه خود دارند.

8-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه