ارسال به دیگران پرینت

جام جهانی | مراسم افتتاحیه جام جهانی

حضور پر رنگ گروه BTS در مراسم افتتاحیه جام جهانی که محبوب نسل دهه هشتادی ها هستند! + عکس

خواننده گروه محبوب کره‌ای در مراسم افتتاحیه جام جهانی حضور دارد.

حضور پر رنگ گروه BTS در مراسم افتتاحیه جام جهانی که محبوب نسل دهه هشتادی ها هستند! + عکس

مراسم افتتاحیه جام جهانی

رابی ویلیامز و جونگ کوک، ستاره کی‌پاپ قرار است در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اجرا داشته باشند. ویلیامز که عضو سابق «Take That» است مانند چهار سال قبل که در افتتاحیه جام جهانی روسیه حضور داشت، در قطر هم به روی صحنه می‌رود تا در افتتاحیه حاضر باشد.

علاهوه بر ویلیامز، قرار است جونگ کوک، خواننده مطرح گروه کره‌ای BTS هم در مراسم افتتاحیه جام جهانی حضور پیدا کند. این گروه طی سال‌های اخیر و با آهنگ‌هایی مثل «Butter» و «Dynamite» در سراسر جهان به شهرت رسیده است.

5766960

گروه BTS در ماه دسامبر نسخه جدیدی از قطعه «Yet to Come» منتشر کرد که در ویدئوی آن مردم سراسر جهان در حال تماشای فوتبال به تصویر کشیده شده‌اند تا این ویدDو پیش‌درآمدی بر حضور جونگ‌ کوک در مراسم افتتاحیه جام جهانی باشد.

5766961

این ترکیب پرستاره می‌تواند با خواننده‌هایی مانند شکیرا، دوآ لیپا، جی بالوین و بلک آید پیز تکمیل شود که شایعه شده است که همگی بخشی از این مراسم هستند. گفته می‌شود که شکیرا امسال پس از اینکه آهنگ او در جام جهانی ۲۰۱۰ به نام «Waka Waka» به شدت مورد توجه قرار گرفت قصد دارد بار دیگر در جام جهانی باشد.

همچنین آهنگ «Light the Sky» از موسیقی متن رسمی جام جهانی هم در این مراسم پخش خواهد شد. در این آهنگ نورا فاتحی، بلقیس، رحمه ریاد و منال که از محبوب‌ترین نوازندگان خاورمیانه هستند هم حضور دارند.

مراسم افتتاحیه جام جهانی در حضور ۶۰ هزار تماشاگر پیش از دیدار قطر و اکوادور برگزار خواهد شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه