خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

راز موفقیت ثروتمندان، تغییر می باشد

از مهم ترین خصلت های ثروتمندان تغییرات مداوم در زندگی خودشان است و اگر شما هم دوست دارید مانند آنها به یک فرد قدرتمند تبدیل شوید امروزه می توانید با درآمد بالا در زمینه پارچه جزء این قشر معدود شوید.

راز موفقیت ثروتمندان، تغییر می باشد

از مهم ترین خصلت های ثروتمندان تغییرات مداوم در زندگی خودشان است و اگر شما هم دوست دارید مانند آنها به یک فرد قدرتمند تبدیل شوید امروزه می توانید با درآمد بالا در زمینه پارچه جزء این قشر معدود شوید.

پارچه حریر فاستونی

بانوان برای دوخت لباس های خود همیشه به مغازه های مختلف پارچه فروشی می روند، اما افرادی که زیبایی دوخت و فرم لباس برایشان مهم است، حتما از مغازه های پارچه حریر فاستونی فروشی خرید می کنند. پارچه فاستونی کرپ مناسب برای دوخت انواع دامن و چادر می باشد که به خاطر جنس آن که حالت ریزشی دارد، بسیار زیبا و خوش دوخت می باشد.

یکی از انواع مختلف پارچه های تولید شده،  پارچه فاستونی گاباردین نام دارد. این پارچه دارای الیاف بسیار ضخیم می باشد، که در تهیه کت و شلوار های زنانه استفاده می شود، که به خاطر ضخامت و زبری جنس آن  بسیار خوش ایست و زیبا می شود. الیاف به کار رفته در آن از تار های ضخیم تر پشمی می باشد که همین باعث درجه درشتی پارچه می شود.

در پارچه فاستونی ویسکوز از الیاف پشمی و مصنوعی به کار رفته است که به آن حالت کش دار می دهد، این پارچه های ویسکوز به خاطر حالت کشی آن مناسب برای دوخت انواع ماکسی می باشد که تن پوش آن نیاز به جذب تن بودن دارد. اکثر بانوان جوان برای دوخت لباس های دکلته و مجلسی خود از آن استفاده می کنند.

7-1

پارچه رومبلی

یکی از وسایلی که باعث حفاظت و طول عمر مبلمان داخل خانه می شود استفاده از پارچه رومبلی شیک است که در بیشتر موارد به صورت ترکیبی استفاده می شود و دارای قیمت خرید و فروش متنوعی هستند.

در ادامه این مقاله به بررسی خصوصیات انواع مختلف پارچه رومبلی می پردازیم، در مورد پارچه های رومبلی تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی وجود دارد هرکدام از انواع طرحهای رومبلی ممکن است دارای بافت و ترکیب متفاوتی باشند که بر اساس خصوصیات ظاهری و جنس به کار رفته در آنها قیمت گذاریهایی روی آنها انجام می گیرد بر اساس یک ملاک کلی می توان پارچه های رومبلی را بر اساس طبیعی یا مصنوعی بودن آنها از نظر الیف مورد بررسی قرار داد و تقسیم بندی نمود.

با توجه به تنوع وسیعی که در این پارچه ها وجود دارد و انواع طرحها و رنگهای آنها با اندازه های مختلف عرضه می شود، از این رو می توان برای خرید آنها با توجه به سلیقه و جنس مورد نیاز اقدام به خریداری نمود، در این مورد یکی از مهم ترین ملاکهای خرید می تواند توجه به دکوراسیون و نمای داخلی منزل یا فضایی که برای آن مبلمان در نظر گرفته شده است باشد.

7-2

پارچه جین کجراه

تولید کنندگان می توانند از پارچه جین کجراه برای لباس کودک استفاده کنند و به دلیل مقاومت بالایی که دارند برای لباس کار نیز در برخی موارد مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه مشاغل مختلف و استفاده مداوم از این نوع پارچه برای مدت طولانی کارایی دارد در بیشتر موارد این نوع پارچه از چروک پذیری بسیار کمی برخوردار است.

علاوه بر فراوانی لباس جین در بازار که بخش عمده عرضه شلوار را برعهده دارد بسیاری از تولیدکنندگان خوش ذوق به تولید کیف با پارچه جین کجراه فعالیت دارند و در انواع کیفهای دوشی و دستی و کیف دانشجویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به جد می توان گفت از پرمصرف ترین نوع پارچه موجود در بازار است.

افرادی که به قیمت پارچه جین کجراه اهمیت می دهند لازم است که قبل از خرید این محصول نسبت به این موضوع مهم اطلاعات خوب و کاملی را به دست آورند.

7-3

 

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه