ارسال به دیگران پرینت

با دو ساعت کار مستمر روزانه پولدار شدم

اکثر افراد در زندگی فکر میکنند فقط با پول زیاد میتوانند کسب و کار خود را شروع کنند در صورتی که من با پول کم اما با تکیه بر افراد کاردان و با تجربه کار تجارت را شروع کردم و به هدفی که میخواستم رسیدم.

با دو ساعت کار مستمر روزانه پولدار شدم

اکثر افراد در زندگی فکر میکنند فقط با پول زیاد میتوانند کسب و کار خود را شروع کنند در صورتی که من با پول کم اما با تکیه بر افراد کاردان و با تجربه کار تجارت را شروع کردم و به هدفی که میخواستم رسیدم.

سیب خشک حبه ای

یکی از عوامل مهم در تولید چیبس میوه سیب خشک حبه ای باید از بابت کیفیت سیب خام آن مطمئن باشید تا محصولی که مصرف می کنند طعم و مزه خوبی داشته باشد و در کنار آن سرشار از املاح معدنی باشد.

معمولا میوه های خشک در دسته بندی آجیل و تنقلات قرار می گیرند. در کنار تخمه و آجیل در مهمانی و جشنها از میوه و سیب خشک برای پذیرایی استفاده می شود.

سیب خشک سرشار از فیبر است و برای افرادی که در طول روز از فقر غذایی رنج می برند و دچار سوء تغزیه هستند می تواند کمک کند تا رژیم غذایی مناسبی داشته باشند.

در طول روز که احساس ضعف و گرسنگی به سراغ شما می آید می توانید با تکه ای از سیب خشک شده این ضعف را برطرف نمائید. افرادی که دارای یبوست هستند با استفاده از ویتامین ب موجود در سیب خشک شده در دفع غذا بهبود پیدا کنند. سیب میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان است ومی تواند از بدن در برابر سرطانها و حملات قلبی و عروقی و دیابت محافظت نماید.

2-1

سیب درختی کوچک

سیب درختی کوچک یکی از میوه های پرطرفدار و محبوب در بین افراد به شمار می رود و می توان در سبد هر خانواری آن را مشاهده کرد. پخش سیب درختی در مراکز معتبر به صورت فله با بهترین قیمت انجام می پذیرد که با سطح کیفی عالی و ارگانیک در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد. سیبهای درختی با هر شرایط اقلیمی سازگار هستند و می توان آن را کشت کرد که امروزه در اکثر نقاط ایران این محصول با تناژ بالا به ثمر می رسد. سیب درختی به دلیل مقادیر فراوان فلانوئید می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد و تقویت کننده ی خوبی برای معده و گوارش باشد. این محصول عطر و بوی خوبی دارد که مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد و در مدلهای مختلف به صورت خام و پخته مصرف می شود.

2-2

سیب زرد استخوانی

انواع مختلف سیب وجود دارد مانند سیب زرد استخوانی که البته زیاد متداول نیست. این میوه ی شیرین و مقوی برای بیماری های ویروسی بسیار مفید فایده است. افراد مبتلاء به آنفولانزا و سرما خوردگی بهترین دارو برای مبارزه با بیماری های آن ها خوردن سیب و آب سیب است. سیب برای تقویت سیستم ایمنی بدن فوق العاده می باشد به همین دلیل برای سرما خوردگی مناسب است. از طرفی دیگر در دوران سرما خوردگی آب بدن کم می شود و با خوردن این میوه کمیود آن جبران شده و فرد را از حالت بی رمقی در می آورد. سیب یبوست را رفع می کند و عمل دفع کردن را سهولت می بخشد. زمان زیادی صرف تحقیات برای شناخت فواید سیب در کورد سرطان شده است که نتیجه بسیار خوب و مثبت است. نتایج تحقیقات نشان داده که این میوه در جلو گیری از ابتلاء به سرطان سینه و ریه بسیار موثز بوده است. خوردن سیب در ناشتا در احادیث به صورت مکرر توصیه شده و آن هم به دلیل اهمیت آن در قوت بخشیدن و از بین بردن بوی دهان است.

2-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه