ارسال به دیگران پرینت

با هدف گذاری درست درآمد خود را چندین برابر کردم

برای پولدار شدن حتماً اهداف و برنامه‌های خود را طبقه ‌بندی کنید و متناسب با ضرورت ها نسبت به تحقق آنها قدم بردارید. من هدف خود را گسترش کسب و کار خویش در زمینه ی انواع سویق قرار دادم و دیری نگذشت که به هدف خود رسیدم.

با هدف گذاری درست درآمد خود را چندین برابر کردم

برای پولدار شدن حتماً اهداف و برنامه‌های خود را طبقه ‌بندی کنید و متناسب با ضرورت ها نسبت به تحقق آنها قدم بردارید. من هدف خود را گسترش کسب و کار خویش در زمینه ی انواع سویق قرار دادم و دیری نگذشت که به هدف خود رسیدم.

سویق جو

سویق با توجه به مواد تشکیل دهنده آن دارای انواع مختلفی است یکی از این انواع معروف سویق جو، سویق کامل است، سویق کامل ترکیبی از پودر انواع حبوبات و غلات به همراه پودر سنجد است، البته باید خاطر نشان کرد چنانچه شخصی که از سویق استفاده می کند زمینه و استعداد یبوست دارد نباید از سویق حاوی سنجد استفاده کند چرا که باعث تشدید مشکل یبوست می شود.

سویق گندم: این سویق مهمترین نوع سویق بوده که با تقویت سیستم ایمنی و استخوان بندی برای رشد کودکان بسیار مناسب است و یکی از معروفترین سویقهای مورد استفاده در رابطه با کودکان است.

سویق عدس: همانطو که از نام آن پیداست در ترکیب این سویق به طور عمده از پودر عدس استفاده شده است، عدس تاثیر بسیار زیادی در رفع کم خونی داشته و بنابراین سویق عدس کمک ویژه ای به رفع کم خونی می کند، حبوبات و غلات دیگر مورد استفاده در سویق عدس سلیقه ای بوده و می تواند به انتخاب شما تغییر کند.

سویق برنج: عمده ماده اولیه ی تشکیل دهنده ی سویق برنج با هدف تقویت سیستم ایمنی، قوای بدن و بهبود سیستم گوارش برنج بوده وسایر ترکیبات به نسبت کمتر، انتخابی می باشد.

سویق سیب: در سویق سیب به طور عمده از پودر سیب خشک شده استفاده می شود هدف از مصرف این سویق بیشتر برطرف کردن مسمویت دارویی است.

7-1

سویق جوانه گندم

مصرف طولانی مدت ترکیب سویق سنجد و سویق جوانه گندم به دلیل وجود ترکیب ضد التهابی موجب از بین بردن التهابات مفاصل و درمان درد های با منشا آرتروز شده و باعث تولید مجدد مایع مفصلی که از اصلی ترین ترکیبات لازم برای اجرای طبیعی و استاندارد مفاصل لازم است می شود البته این ترکیب را بیشتر پزشکان طب سنتی تجویز میکنند و پزشکان عمومی به این موضوع اعتقادی ندارند مصرف ترکیب سویق سنجد و جوانه گندم به دلیل خاصیت دفع کنندگی سموم و کاهش تورم کیسه صفرا باعث درمان بیماری های عفونی شده و همچنین برای درمان یرقان که به دلیل بالا بودن سطح بیلیروبین خون می باشد توصیه میشود.

در صورتی که شما به دنبال شفافیت و رفع لکه های پوستی خودتان باشید میتوانید با استفاده از ترکیب سویق سنجد و جوانه گندم به همراه یه لیوان شیر ترکیبی فوق العاده را برای ماسک صورت و پوست خود ایجاد نموده و از آن استفاده کنید. استفاده از این ترکیب در بسیاری از نانوایی هایی های فرانسوی مرسوم بوده و در روند پخت نان نانوایان فرانسوی از این ترکیب برای پخت نان استفاده می نمایند.

7-2

سویق سنجد طب سنتی

سویق ها در وزن های متفاوتی عرضه می شوند. سویق سنجد طب سنتی 200 گرمی از جمله از سویق های پر فروش می باشد زیرا حجم آن به مقدار مناسبی می باشد. سویق سنجد دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. این خواص فوق العاده باعث شده تا بیشتر افراد تمایل به خوردن این محصول کنند. مصرف سویق هم می تواند به صورت خشک باشد و هم می توانید داخل شیر و یا حتی آب ولرم میل کنید و برای طعم بهتر مقداری عسل به آن اضافه کنید تا خاصیت آن چند برابر شود. به طور کلی بیشتر سویق ها برای درمان پوکی استخوان مفید هستند ولی مفید ترین نوع سویق برای پوکی استخوان می توان سویق سنجد را نام برد. پوکی استخوان امروزه در بین افراد شایع شده است و اگر روزانه یک قاشق از سویق سنجد مصرف کنند تا مقدار قابل توجه ای به سلامت خود کمک کرده اند.

7-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه