ارسال به دیگران پرینت

الناز شاکردوست | صحنه خودکشی الناز شاکردوست

مرگ را با چشمانم دیدم! | توضیحاتی درمورد صحنه خودکشی الناز شاکردوست در دریا +ویدئو

الناز شاکردوست در این ویدئو درمورد صحنه معروف خودکشی الناز شاکردوست در دریا و نحوه نجاتش توسط مردی ترکمن را توضیح می‌دهد. برای مشاهده ویدئو توضیحات درمورد صحنه خودکشی الناز شاکردوست در دریا باما همراه باشید.

مرگ را با چشمانم دیدم! | توضیحاتی درمورد صحنه خودکشی الناز شاکردوست در دریا +ویدئو

صحنه خودکشی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در این ویدئو درمورد خبر معروف صحنه خودکشی الناز شاکردوست در دریا و نحوه نجاتش توسط مردی ترکمن را توضیح می‌دهد. برای مشاهده ویدئو توضیحات درمورد صحنه خودکشی الناز شاکردوست در دریا باما همراه باشید.

از شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتراست. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت. الناز شاکردوست ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. الناز شاکردوست مجرد می باشد و ازدواج نکرده است

الناز شاکردوست درباره غرق شدنش بر سر فیلم تابو گفت:

یه تجربه خیلی جالب بود این اتفاق، یه سکانس خودکشی ما در انتهای فیلم داشتیم که من به آب دریا می زنم و انقدر باید می رفتم جلو که سرم می رفت زیر آب و شنا می کردم و می رفتم پشت یک کشتی به گل نشسته ای که لوکیشن فیلم برداریمون بود و اتفاقی که افتاد این بود که این کشتی به گل نشسته از زیر پروانه هاش آزاد بود، این پروانه ها می گشت و حالت مکش ایجاد می کرد.

شاید کلا چند دقیقه بود و خدا رو شکر یک زن و مرد ترکمنی در این کشتی به گل نشسته از طرف بنیاد نگهبانی میدن و اونجا زندگی می کنن و این مرد ترکمن یک نردبانی رو بست به نرده های عرشه کشتی و به سمت من پرت کرد و من زندگیم رو بعد از خدا مدیون ایشون هستم و این یک تجربه خیلی جالبی بود چون بعد از اون اتفاق خیلی از چیزهایی که برای من خیلی با ارزش بودند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه